گود حصارک کرج ایمن سازی شد؟

گود حصارک کرج ایمن سازی شد؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۶ | ۱۴۰۲/۰۴/۱۰

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قرار شده فروشگاه رفاه به ساکنین اطراف گود حصارک واحد مسکونی تحویل دهد، گفت: برای اینکه فروشگاه رفاه به تعهدات جدید خود عمل کند و مثل گذشته کار را به تاخیر نیندازد به دنبال اخذ تضامین قانونی هستیم تا هر چه زودتر پرونده گود حصارک بسته شود.

به گزارش اخبار ساختمان، محمد اسدیان با اشاره به آخرین وضعیت گود حصارک اظهار کرد: فروشگاه رفاه در حال انعقاد تفاهم نامه ای با شهرداری کرج است که بر مبنای آن بنا است پروانه ساخت این مجموعه در گود حصارک تغییر کند.

وی ادامه داد: پیش از این پروانه ساخت این مجموعه دو طبقه تجاری با پارکینگ بوده و در درخواست جدید تقاضای احداث ۹ طبقه (دو طبقه تجاری- هفت طبقه مسکونی- منفی چهار طبقه پارکینگ)، با سطح اشغال ۴۰ درصد داشته است.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بلند مرتبه سازی در آن محدوده با موانعی روبه روست، طبق جمع بندی اولیه بنا شده فروشگاه رفاه شش طبقه با سطح اشغال ۶۰ درصد احداث کند.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: لایحه این توافق به شورای شهر ارسال شده و جزئیات آن در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است.

اسدیان افزود: اگر توافق انجام و لایحه به تصویب برسد، شهرداری هزینه صدور پروانه ساخت و عوارض را از مجموعه رفاه دریافت نمی کند و در مقابل قدرالسهمی از واحدهای مجتمعی که احداث می شود، دریافت می کند.

وی تاکید کرد: در قالب همین تفاهم نامه بنا است مجموعه رفاه به هر یک از ساکنین محدوده گود حصارک در قالب طرح کلید به کلید واحدی مسکونی واگذار کند.

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در قالب این بخش از توافق، مجموعه فروشگاه رفاه بر اساس متراژ و ارزش ریالی واحد ساکنین خانه ای در نقطه‌ای دیگر از شهر به آنها تحویل خواهد داد.

این مسئول اضافه کرد: در بحث این واگذاری سوالات و ابهاماتی از جمله اینکه فروشگاه رفاه با چه قیمتی قرار است واحد ساکنین را تحویل بگیرد و به آنها واحدی جدید تحویل دهد مطرح است که در صورت رفع ابهامات و حفظ منفعت ساکنان به نظر می رسد این اقدام منطقی باشد.

وی تاکید کرد: برای اینکه فروشگاه رفاه به تعهدات جدید خود عمل کند و مثل گذشته کار را به تاخیر نیندازد به دنبال اخذ تضامین قانونی هستیم تا هر چه زودتر پرونده گود حصارک بسته شود.

ایسنا


برچسب ها:

گود حصارک کرج 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman