5 ترفندی که طراحی نمای آجری سنتی شما را خاص می کند!

5 ترفندی که طراحی نمای آجری سنتی شما را خاص می کند!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۰۲ | ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

امروزه نمای آجری سنتی یکی از ترندهای طراحی نما است که طرفداران زیادی هم دارد. به کار بردن برخی ترفندها هنگام اجرای نما یا هنگام طراحی باعث می شود تا نما آجر سنتی شما بسیار خاص تر شود.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه نمای آجری سنتی یکی از ترندهای طراحی نما است که طرفداران زیادی هم دارد. به کار بردن برخی ترفندها هنگام اجرای نما یا هنگام طراحی باعث می شود تا نما آجر سنتی شما بسیار خاص تر شود. بنابراین تا انتها برای جذاب تر کردن نمای ساختمان خود با ما همراه باشید.

آجر آنلاین به عنوان بزرگترین و اصلی ترین سایت فروش اینترنتی آجر در سراسر ایران، با جزئیات کامل ترفندهای اجرای ایده ها و طرح های منحصر به فرد آجر نمای سنتی ایرانی را در این محتوا به شما معرفی کرده است.

نمای آجری سنتی


آنچه در ادامه خواهید خواند:


•   با چه اقداماتی نمای آجری سنتی خود را منحصر به فرد و جدید کنیم؟
•   نمای آجری سنتی چه مزایایی برای شما به ارمغان خواهد آورد؟
     *  قیمت آجر سنتی، هزینه های ساخت شما را کاهش می دهد!
     *  عدم نیاز به تعمیرات و نگهداری مداوم نمای آجر سنتی
     *  آجر نمای سنتی ایرانی، دوستدار محیط زیست!
•   بهترین مرجع اینترنتی تضمینی برای خرید آجر نما سنتی کدام است؟
 

5 ترفند که نمای آجری سنتی شما را منحصر به فرد و جدید می کند!


شما می توانید با اجرای 5 ترفند زیر، طرح های آجر سنتی را چه در دکوراسیون داخلی و چه در نمای خارجی بسیار جذاب تر و خاص تر کنید:

•   استفاده از آجر سنتی با رنگ‌های مختلف: یکی از روش‌های ایجاد تنوع در نمای آجری سنتی، استفاده از آجرهایی با رنگ‌های مختلف است. این روش به شما کمک می‌کند تا در طراحی نمای سنتی آجری، از یک رنگ واحد خارج شده و با استفاده از رنگ‌های مختلف، نمای زیبا و جذابی را ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آجر نما سنتی با رنگ های گلبهی و زرد و یا قرمز و ابلق را باهم ترکیب کرده و نما آجری چشم نوازی را خلق نمایید. جهت مشاهده نمونه تصاویر پروژه با آجر نما ساختمان از نوع سنتی و با ترکیب رنگ های مختلف می توانید روی لینک مشخص شده از سایت آجر آنلاین کلیک نمایید.

•   استفاده از آجر نمای سنتی در طرح های مختلف: آجر سنتی دارای طرح های متنوعی است که در طراحی جدید نمای آجری سنتی بسیار به شما کمک می کند. به عنوان مثال، می‌توانید از آجر پلاک سنتی برای نمای بیرونی و دیوار ساختمان و از آجر سنتی کف برای طراحی نما کف استفاده کنید. با ترکیب این آجرها با یکدیگر، می‌توانید الگوهای متنوع و زیبایی را ایجاد نمایید.

نمای آجر سنتی در کف و دیوار


•   ترکیب پوشش‌های چوبی کنار نما آجر سنتی: در برخی موارد استفاده از پوشش‌های چوبی در کنار آجر ختایی، می‌تواند به طراحی نمای آجری سنتی کمک کند. این پوشش‌ها می‌توانند شامل درب‌ها، پنجره‌ها، نرده‌ها و سایر اجزایی باشند که با استفاده از چوب، طرح و الگویی را به نمای شما اضافه می کنند. این ترکیب، نه تنها به نمای آجر سنتی شما زیبایی می‌بخشد، بلکه باعث می شود احساس نزدیکی بیشتری با طبیعت داشته باشید.

•   نصب دیوارکوب روی نما آجر سنتی: استفاده از دیوارکوب یکی از راه‌های ایجاد زیبایی و تنوع بر روی نمای آجری در دکوراسیون داخلی می باشد. با استفاده از دیوارکوب، می‌توانید زیبایی نمای سنتی آجری در منزل خود را دو چندان کنید. علاوه بر این دیوارکوب می تواند سبک مورد علاقه شما در طراحی دکوراسیون داخلی را نیز به نمایش گذارد و آجر نما این قابلیت را دارد که در کنار هر نوع سبک از طراحی دکوراسیون داخلی بنشیند و زیبایی خلق کند.

•   ترکیب پوشش سنگی با نمای آجری سنتی: استفاده از پوشش سنگی در کنار آجر نما ساختمان، می‌تواند به نمای شما قدرت بیشتری دهد. با استفاده از سنگ‌هایی با رنگ و شکل مختلف، می‌توانید نمای آجری سنتی خود را از نظر شیک بودن به یک سطح بالاتر برسانید.


"آجر سنتی (خشتی، قدیمی، ختایی) از قدیمی ترین انواع آجر نما است که در آجر آنلاین با تنوع زیاد رنگ و طرح و همچنین ضمانت عدم شوره زدگی و تغییر رنگ به فروش می رسد. در همین راستا نمای آجری سنتی یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمان ها می باشد. قیمت آجر نما سنتی، قیمت آجر خشتی ۲۰*۲۰ و... در آجر آنلاین از درب کارخانه محاسبه می شود و ارسال فوری بار به سراسر کشور نیز امکان پذیر است."
 

نمای آجری سنتی چه مزایایی برای شما به ارمغان خواهد آورد؟
 

همان طور که می دانید آجر نمای ساختمان می تواند به طور مستقیم بر زیبایی و ارزش واقعی نما شما اثر گذارد. این متریال علاوه بر زیبایی، مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه آنها را برای شما شرح داده ایم:
 

قیمت آجر سنتی، هزینه های ساخت شما را کاهش می دهد!
 

قیمت آجر نما سنتی، به نسبت بسیاری از متریال ها چه در طراحی نمای ساختمان و چه در دکوراسیون داخلی، بسیار مناسب تر است. سایت آجر آنلاین به عنوان مرجع قیمت روز آجر در سراسر ایران، لیست کاملی از قیمت انواع آجر سنتی برای شما تهیه کرده است که با مراجعه به این سایت می توانید آن را مشاهده نمایید.
 

عدم نیاز به تعمیرات و نگهداری مداوم نمای آجری سنتی!

نما آجر سنتی

استفاده از آجر نما سنتی به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، نیاز به تعمیرات و نگهداری مداومی ندارد. این امر باعث می‌شود که هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات ساختمان کاهش یابد و در نتیجه، طراحی ساختمان با استفاده از آجرنما سنتی، به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر شود. البته نا گفته نماند که استفاده از محلول نانو و محلول شستشوی آجر نما، می تواند این دوام و تمیزی نمای سنتی آجری را بیشتر افزایش دهد.
 

آجر نمای سنتی ایرانی، دوستدار محیط زیست!

آجر نمای سنتی ایرانی

در واقع، آجر نما سنتی یکی از متریال هایی است که در اثر تولید و استفاده از آن، به محیط زیست ضرری نمی‌رسد. نمای آجری سنتی، به دلیل قابلیت حفظ حرارت، نیاز به گرمایش و سرمایش ساختمان را کم کرده و در نتیجه، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. سایت آجر آنلاین نیز از حامیان محیط زیست بوده و با فروش انواع آجر نما ساختمان و ترغیب مردم جهت استفاده از این متریال، در جهت استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست، کوشا است. بنابراین برای خرید انواع آجر نما و مشاهده قیمت آجر در تاریخ روز کافیست روی لینک کلیک کنید.
 

بهترین مرجع اینترنتی برای خرید آجر نما سنتی
 

به طور کلی، برای خرید آجر نما از سایت های اینترنتی، باید اطمینان حاصل کرد که سایت قابل اعتماد و خدمات آن برای شما مناسب است. به علاوه، باید از کیفیت محصولات ارائه شده توسط سایت مطمئن شوید تا خریدی مناسب داشته باشید.
 

سایت آجر آنلاین معتبر ترین مرجع خرید اینترنتی انواع آجر و استعلام قیمت آجر نما در سراسر ایران است. شما می توانید با مراجعه به این سایت، تصاویری از نمونه پروژه های اجرایی نمای آجری سنتی و همچنین لیست قیمت روز این آجر را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که سایت آجر آنلاین تنها مختص آجر سنتی نبوده و فروشگاه اینترنتی انواع آجر نمای ساختمان مانند آجر قزاقی، دکوراتیو، نسوز و... بعلاوه آجر بنا مانند لفتون می باشد.

تیم فروش آجر آنلاین

کارشناسان فروش و تیم پشتیبان آجر آنلاین از ابتدای تماس شما و ثبت سفارش تا زمانی که محصول مدنظر خود را درب پروژه تحویل بگیرید شما مشتریان گرامی را همراهی کرده و در تمام مراحل خرید از جمله مرحله ارسال بار، گزارش لحظه ای به شما خواهند داد؛ پس با اطمینان خاطر به این سایت اعتماد کرده و با خیالی آسوده آجر مدنظر خود را سفارش دهید.


نظرات کاربران
محمد رضا 1402/04/07
برای مناطق گرمسیری چه آجری پیشنهاد میدین؟
Negarin 1402/04/05
آجر قزاقی با آجر سنتی فرق میکنه؟
جواد 1402/04/02
من برای ۶ متر مربع آجر سنتی کف قرمز میخواستم قیمتش چقدر در میاد؟
ساناز سلطانی 1402/04/01
این روزها استفاده از آجر سنتی برای نمای ساختمون خیلی طرفدار داره چون حس نوستالژی خوبی میده و نماد معماری ایرانیه و قیمت کمتری داره نسبت به مصالح دیگه مثل سنگ.
امیر 1402/04/01
برای محیط های گرم و مرطوب چه آجری رو پیشنهاد میدین که کیفیت بهتری داشته باشه؟
آمین 1402/04/01
النکه تو هر کوچه ای میره مثل کیک خامه ای همه سنگ کردن نماهاشون رو، برعکس همه جای دنیا که رفتن سمت آجر
پاسخ سروش 1402/03/29
به نظرم، آجر علاوه بر اینکه بسیار با فرهنگ و هنر معماری ایرانی انطباق داره باعث میشه تا شما با استفاده کمتر از سنگ های ساختمانی در جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست و برداشت بی رویه از معادن از یک سو و تحمیل بار اضافی بر سازه و ساختمان جلوگیری کنید.
سروش 1402/03/29
ما داریم ساختمونو نوسازی می کنیم و قصد داریم که از آجر استفاده کنیم. ولی هنوز مرددیم که نمای آجری سنتی رو برای ساختمونمون استفاده کنیم. از کجا مشاوره بگیرم خوبه؟
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman