قیمت ها در بازار مسکن به ثبات رسیده است

قیمت ها در بازار مسکن به ثبات رسیده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۹ | ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

رئیس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: طی مدت اخیر انتشار خبرهای مثبت در منطقه، موضوع برجام و... ثبات نسبی قیمت را در بازار ایجاد کرده است و طی ۱۰ روز اخیر افزایش قیمتی در بازار مسکن وجود نداشته است.

به گزارش اخبار ساختمان، محمد پژوم درباره وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: قیمت مسکن در دهه های مختلف حرکت سینوسی داشته است، یعنی در برخی مواقع رشد و در برخی مواقع کاهش داشته است.

وی با اشاره به تورم سالیانه، افزود: این موضوع دلنگرانی را برای سرمایه گذاران حوزه مسکن ایجاد کرده است زیرا قیمت مصالح ساختمانی، آهن و... رشد داشته است. همچنین سرمایه گذاران طی سه ماه ابتدای سال جاری نیز با افزایش قیمت حمل و نقل، انرژی، دستمزد، کارگر و... رو به رو بوده اند که این مساله موجب می شود، برخی از سرمایه گذاران از فروش مسکن امتناع کنند اما برخی دیگر نیز علی‌رغم مشکلات موجود به فعالیت خود ادامه داده اند.

رئیس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی تاکید کرد: با شرایط موجود پیش بینی وضعیت آینده مسکن غیر ممکن است زیرا مسائل اقتصادی ما به سیاست گره خورده است اما به صورت کلی طی مدت اخیر انتشار خبرهای مثبت در منطقه، موضوع برجام و... ثبات نسبی قیمتی در بازار ایجاد کرده است و طی ۱۰ روز اخیر افزایش قیمتی در بازار مسکن وجود نداشته است.

پژوم درباره وضعیت رفتاری در بازار مسکن بیان کرد: در حال حاضر خرید و فروش مسکن در بازار جریان دارد. قیمت مسکن از بهمن سال گذشته تاکنون به صورت میانگین بین ۲۵ تا ۳۰ درصد رشد داشته است.

ایسنا


برچسب ها:

بازار مسکن ،قیمت مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman