بهترین قیمت موتور ساید 300

بهترین قیمت موتور ساید 300
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۸ | ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

موتور ساید 300 یک موتور صنعتی و بسیار کاربردی در تامین نیروی محرکه و کنترل فرایند باز و بسته کردن درب یا پنجره‌های بزرگ‌ تا وزن ۳۰۰کیلوگرم کاربرد دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، همانطور که مطلع هستید کرکره‌های برقی نوعی از درب یا پنجره‌های اتوماتیکی هستند که بدون دخالت فیزیکی و نیاز به نیروی انسانی به کمک موتور برقی و مکانسیم اتومات باز و بسته می‌شوند و به این ترتیب تردد را با راحتی و سرعت خاصی همراه می‌سازند.
 

انواع مختلفی از موتور‌های کرکره برقی‌ وجود دارند که هریک برحسب توانایی و قابلیت‌های خود، برای باز و بسته کردن درب و پنجره‌هایی با شرایط و ابعاد متفاوت کاربرد دارند.

1.  موتور تیوبلار یا استوانه‌ای (Tubular)
2.  موتور سانترال (Central)
3.  موتور ساید Side))


سه مدل فوق نمونه‌های مختلف موتور کرکره‌های برقی هستند که هریک ساختار فیزیکی، قابلیت و موارد استفاده خاص خود را داشته و در این بین موتورهای ساید بنابر آپشن‌های مثبت خود توانسته‌اند بیشترین مخاطبان را به سمت خود جلب کنند.
 

از قابلیت‌های ویژه در انتخاب بهترین موتور ساید 300 به عنوان اهرم کنترل کننده و محرک درب و پنجره‌های برقی، قدرت بالای این مدل جهت باز و بسته کردن کرکره‌هایی با وزن زیاد است.
 

لذا مدل‌های ساید را به عنوان موتورهای صنعتی شناخته و برای استفاده در فضاهایی که ابعاد و وزن درب‌ها زیاد است از این مدل‌ها با اطمینان خاطر از تحمل حجم و وزن درب با قدرت کافی و کارایی بلند مدت استفاده می‌کنند.
 

مزایای موتور ساید 300


این موتور صنعتی و بسیار کاربردی در تامین نیروی محرکه و کنترل فرایند باز و بسته کردن درب یا پنجره‌های بزرگ‌ تا وزن ۳۰۰کیلوگرم کاربرد دارد و برخی از مزایای این موتور ساید شامل موارد زیر است.
 

*  ساختار فیزیکی و مکانسیم عملکرد این مدل سبب شده تا برای تیغه‌های پلی کربنات غضروفی و شفاف کاربرد داشته و برای اماکنی با تردد بالا مورد استفاده قرار بگیرد.
*  این موتور به گونه‌ای ایمنی تعبیه شده‌ و‌ از احتمال سقوط کرکره به هنگام‌ خرابی جلوگیری‌‌ کرده و خسارات مالی و جانی را به حداقل می‌رساند.
*  قرار گیری موتور‌ در فضای بیرونی سبب شده تا در صورت خرابی کرکره، نیازی به مونتاژ و تعمیر کلی‌ درب نباشد‌ و موتور به صورت‌‌ مجزا سرویس شود.
*  قابلیت تعریف ریموت برای این مکانیسم سرعت باز و بسته کردن کرکره بدون صرف انرژی و زمان را افزایش می‌دهد.


در خصوص بهترین قیمت موتور ساید 300 باید بدانید که فاکتورهای مختلفی نقش داشته و در این بین مرکز فروش دیبادر با ارائه انواع موتور کرکره مانند: موتور ساید ۳۰۰ با کیفیت و قابلیت عالی، به نسبت سایر مراکز فروش قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسبی دارد.
 

از آنجایی که قیمت یک پارامتر بسیار مهم در خصوص خرید موتور کرکره برقی است؛ لذا مرکز عرضه کننده دیبادر به شما این امکان را می‌دهد تا مشخصات فنی و کیفیت موتورهای ساید 300 آن را با سایر نمونه‌های مشابه مقایسه کنید و در صورت کسب اطمینان خاطر از ساختار و عملکرد کالا اقدام به خرید نمایید.
 

از آنجایی که تجهیزات را همراه با کرکره به فروش می‌رسانند؛ لذا در برخی از موارد امکان تعویض و تهیه قطعات جانبی به صورت مجزا دشوار و کمیاب است و این موضوع زمانی که در مورد هسته اصلی کرکره برقی یعنی موتور باشد؛ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
 

با وجود اینکه موتور ساید بهترین نوع این قطعه صنعتی است؛ لذا تهیه مجدد و یا خدمات پس از فروش و تعمیر این دستگاه گاها با مشکل مواجه می‌شود؛ اما خوشبختانه مرکز فروش دیبادر به منظور پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش، بهترین قیمت موتور ساید 300 را با تضمین کیفیت و کارایی ارائه می‌دهد.
 

نکات انتخاب و خرید موتور ساید 300


اگر شما هم قصد دارید که در کنار بهره‌مندی از بهترین قیمت موتور ساید 300، کارایی، طول عمر، قدرت و سایر آپشن‌های مثبت نمونه باکیفیت این کالا را دریافت کنید بهتر است به نکات زیر جهت خرید این محصول پرکاربرد توجه کنید.
 

قبل از خرید این محصول باید با توجه به نیاز و محلی که قرار است کرکره مورد استفاده قرار بگیرد؛ نوع موتور مناسب با قابلیت کافی را انتخاب کنید؛ چرا که موتورهای کرکره را متناسب با درب مجتمع‌های مسکونی، مراکز اداری و تجاری و هچنین موتورهای ساید که مناسب با محیط‌های صنعتی هستند؛ تولید و عرضه می‌کنند.
 

مرکز فروش فنی و مهندسی دیبادر با در نظر گرفتن شرایط جوی قرارگیری موتور، وزن و ابعاد کرکره‌های مختلف، میزان دفعات تردد و... بهترین نمونه موتورهای ساید 300 را در سطح کشور توزیع می‌کند و در کنار کیفیت و کارای خاص تجهیزات خود، قیمت‌ها را متناسب با نیاز روز متقاضیان ارائه می‌دهد.
 

توجه داشته باشید که آلیاژ آلومینیوم به کار رفته در ساختار این دستگاه حرارت گرمایشی ناشی از بالا و پایین رفتن کرکره را به خود جذب می‌کند و مانع از داغ کردن موتور می‌شود؛ لذا نوسانات قیمت جهانی این فلز مستقیما بر قیمت نهایی موتور ساید تاثیرگذار است.
 

علاوه‌براین سابقه درخشان و‌ اعتبار مرکز فروش کرکره برقی دیبادُر بهترین قیمت موتور ساید 300 برحسب فاکتورهای کیفی را فراهم نموده و ارسال به سراسر کشور نیز سبب کاهش هزینه‌های جانبی و مانع از اتلاف وقت و انرژی مخاطبان به هنگام خرید می‌شود.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman