صاحبان زمین ها مراقب افراد سودجو باشند

صاحبان زمین ها مراقب افراد سودجو باشند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۱ | ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به توافق اداره مسکن و شهرسازی استان با صاحبان زمین ها درباره مسکن ملی، متاسفانه برخی افراد اقدام به سودجویی می کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، ایوب اسداللهی با اشاره به برخی سودجویی ها در خرید و فروش زمین افزود: صاحبان زمین ها باید قبل از هرگونه خرید و فروش از این اداره ها استعلام بگیرند.

وی با بیان اینکه زمین های دولتی که قبل از تاریخ یکم فروردین سال ۹۴ به علت آگاهی نداشتن مردم خرید و فروش شده اند، تعیین تکلیف می شوند، گفت: براساس قانون بودجه ۱۴۰۱ این افراد می توانند با تشکیل پرونده در اداره مسکن و شهرسازی زمین ها را به قیمت منطقه ای و براساس سال تصرف تعیین تکلیف کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه تاکنون در استان ۴۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، یادآور شد: در ۲۹ شهر استان توافقات تامین زمین انجام شده و در دو شهر همدان و ملایر نیز تامین زمین مورد نیاز در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون ۶۸۹۸ نفر در استان همدان واریز وجه داشتند که بیش از ۴۵۰۰ نفر از متقاضیان تعیین تکلیف شدند و مابقی با تحویل زمین تعیین تکلیف خواهند شد.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد: تعهد استان همدان در تامین نهضت ملی مسکن در چهار سال، ۹۹ هزار واحد است.

ایسنا


برچسب ها:

طرح نهضت ملی مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman