اجرای برنامه های سلامت محور در مراکز نگهداری معلولین شمال شرق تهران

اجرای برنامه های سلامت محور در مراکز نگهداری معلولین شمال شرق تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۱ | ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از اجرای برنامه های متنوع و سلامت محور در سطح منطقه به مناسبت هفته ملی افراد دارای معلولیت در مراكز نگهداری معلولین خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، اسمعیل قضاتلو با اشاره به فرارسیدن هفته ملی افراد دارای معلولیت که از 12 آذر آغاز و تا 18 ادامه دارد گفت: اداره سلامت این منطقه اقدام به اجرای برنامه های متنوع و سلامت محور در سطح محلات کرده است.

او به اجرای فراموز سیار با مشاركت مدیران محلات در مراكز نگهداری معلولین منطقه اشاره كرد و گفت: با آغاز هفته افراد دارای معلولیت، فراموز سیار با حضور در مراكز نگهداری معلولین نظیر مدارس باغچه بان، پسرانه ابتدایی سروش، دخترانه صیاد شیرازی و پویش، نابینایان نرجس، مراكز نگهداری نارمك، شهید بهشتی، گلها و مدرسه استثنایی امید اقدام به اجرای نمایش موزیکال کرده است.

معاون شهردار این منطقه با تشریح دیگر برنامه های این هفته افزود: همچنین بازدید از مدارس و مراكز نگهداری معلولین به منظور رفع مشكلات این اماكن و اعزام برندگان مسابقه لیگ افراد دارای معلولیت به مرحله نهایی مسابقات در این هفته صورت گرفته است.

قضاتلو از نشست مدیران ارشد منطقه با دبیران كانون معلولین محلات و نخبگان هنری ورزشی دارای معلولیت خبر داد و افزود: در این نشست مقرر شد مقامات ارشد منطقه 4 در ساختمان شهرداری این منطقه با دبیران كانون معلولین محلات و جمعی از نخبگان ورزشی، هنری دیدار و گفتگو داشته باشند.


برچسب ها:

شهرداری منطقه 4 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman