قیمت آسانسور و عوامل تاثیر گذار بر آن + قیمت آسانسور روملس

قیمت آسانسور و عوامل تاثیر گذار بر آن + قیمت آسانسور روملس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۸ | ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

قیمت آسانسور به عواملی مانند کیفیت آسانسور ، قیمت دلار و کیفیت کابین و عوامل دیگر بستگی دارد برای خرید آسانسور با بهترین قیمت آسانسور مقاله را مطالعه کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، قیمت آسانسور باتوجه به نوسانات بازار دچار تغییر میشود که در این مقاله سعی میکنیم که توضیح دهیم که این نوسانات بازار چگونه بر قیمت آسانسور و پله برقی تاثیر میگذارد.

 

امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان و ساخت و ساز و همچنین افزایش جمعیت و ساخت برج ها و ساختمان های بلند مرتبه نیاز به خرید آسانسور و همچنین تجهیز ساختمان ها به آسانسور بسیار پر اهمیت شده است به حدی که در دید خریداران یک ساختمان داشتن آسانسور یکی از المان های بسیار مهم و حیاتی ساختمان میباشد.

 

قیمت آسانسور

 

تاثیر دلار بر قیمت آسانسور

 

همانطور که میدانید این روز ها نوسانات دلار در کشور بسیار زیاد میباشد و با توجه به این که اگر آسانسور با کیفیت بخواهید آن آسانسور به صورت پکیج وارداتی میباشد و یا حداقل بسیاری از قطعات آن وارداتی میباشد ، قیمت آسانسور نیز با بازر ارز تغییر میکند.

 

آسانسور های پکیج آسانسور هایی تماما وارداتی میباشند و برندهای مطرحی در این عرصه وجود دارند مثل آسانسور ویتور یا توشیبا که کافی است در گوگل نام این شرکت ها را جستجو کنید تا اطلاعاتی را درباره این موضوع به دست آورید.

 

تاثیر دلار بر قیمت آسانسور

 

تاثیر کابین آسانسور بر قیمت آسانسور

 

همانطور که میدانید یکی از المان ها و اجزای مهم در ساختمان کابین آسانسور میباشد با استفاده از کابین افراد میتوانند از آسانسور استفاده کنند. کابین آسانسور خود نیز از پارت ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هرکدام از این قسمت ها بر کیفیت کابین تاثیرگذار هستند.

 

کابین آسانسور دارای رنج گسترده ای از قیمت میباشدو تاثیر زیادی هم بر هزینه تمام شده آسانسور شما دارد به عنوان مثال کابین آسانسوری که بدنه آن از جنس ورق های گالوانیزه باشد از نظر قیمت با کابینی که از جنس ورق های cnc شده باشد متفاوت است. البته لازم به ذکر است که قیمت کابین به المان های دیگری نیز بستگی دارد.

 

کابین آسانسور نیز میتواند تماما به صورت وارداتی باشد اما با توجه به بازار و قیمت دلار از کابین هایی که در داخل کشورمان تولید میشوند دارای قیمت بالاتری میباشند و همین امر سبب افزایش هزینه آسانسور میشود.

 

تاثیر موتور آسانسور بر قیمت آسانسور

 

موتور آسانسور نیز یکی از مهمترین بخش های آسانسور میباشد که به شکل مستقیم بر قیمت آسانسور تاثیر میگذارد موتور آسانسور دارای برند ها و انواع مختلفی میباشد.

 

دو نوع مهم موتور آسانسور گیرلس و گیربکس میباشد که با توجه به نوع آسانسور و شرایط ساختمان باید انتخاب صورت گیرد اما در حال حاضر عموما موتور آسانسور گیرلس انتخاب میشود.

 

از برند های مطرح موتور آسانسور میتوان به ویتور و زیلابگ اشاره کرد و این موتورها دارای توان و سرعت های متفاوتی میباشند که با توجه به نوع آسانسور و ارتفاع و ظرفیت آسانسور انتخاب میگردند. این دو برند ذکر شده در صنعت آسانسور بسیار مطرح میباشند.

 

تاثیر نوع و ظرفیت آسانسور بر قیمت آسانسور

 

ظرفیت آسانسور با توجه به نوع کاربری آسانسور تعیین میشوند به عنوان مثال یک آسانسور بیمارستانی یا آسانسور صنعتی به نسبت یک آسانسور معمولی داراری ظرفیت بیشتری میباشند که همین امر باعث افزایش قیمت نهایی برای خرید آسانسور میشود همچنین ذکر این نکته ضروری است که آسانسور دارای ظرفیت های مختلفی میباشد.

 

ظرفیت آسانسور

 

آسانسور دارای ظرفیت های مختلفی از 4 نفره تا 31 نفره یا حتی بالاتر میباشد به عنوان مثال آسانسور آتیس در پروژه صنعتی زیست تخمیر از آسانسور 31 نفره استفاده کرد و همین امر سبب افزایش به شدت زیاد بهرهبرداری از برای کارفرمایان در این پروژه شد.

 

نوع آسانسور

 

همانطور که ذکر شد نوع آسانسور نیز در خرید آسانسور تاثیر دارد چرا که هرنوع آسانسور الزامات مربوط به خود جهت اخذ استانداردهای مربوطه را دارد به عنوان مثال یک آسانسور ضد انفجار صنعتی باید باتوجه به زون و آن ناحیه ای که از آن آسانسور استفاده میشود طراحی و ساخته شود و همچنین نصاب های این آسانسور باید از توانایی های خاصی به جهت حساسیت این گونه پروژه ها برخوردار باشند.

 

تاثیر توقف بر قیمت آسانسور

 

توقف و تعداد طبقات بر قیمت آسانسور تاثیرگذار میباشد چرا که از موتور قوی تر و همچنین از لوازم بیشتری باید استفاده کرد مثلا تعداد درب های استفاده شده و همچنین مقدار ریل استفاده شده بیشتر میشود.

 

قیمت آسانسور 4 توقف

 

قیمت آسانسور چهار توقف نیز به نکاتی که گفتیم مانند موتور و کابین آسانسور نیز بستگی دارد یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت آسانسور 4 توقف نوع در آسانسور میباشد مثلا هزینه درب آسانسور لولایی با سانترال متفاوت است.

 

قیمت آسانسور 5 توقف

 

آسانسور پنج توقف یکی از آسانسورهای مرسوم در صنعت ساختمان است که هزینه آن برای خرید آسانسور نیز با توجه با موارد ذکر شده تعیین میگردد.

 

قیمت آسانسور هیدرولیک

 

آسانسور هیدرولیک وقتی مورد استفاده قرار میگیرد که فضای کمی برای نصب آسانسور وجود دارد و همچنین مقدار ارتفاع آسانسور زیاد نباشد قیمت آسانسور هیدرولیک نیز به جک ، درب و موتور و عوامل دیگر بستگی دارد.

 

آسانسور هیدرولیک برای کار کردن از روغن استفاده میکند و عمق چاله و اورهد این آسانسور به نسبت نوع های دیگر کم است شرکت آسانسور آتیس در زمینه فروش آسانسور هیدرولیک یکی از بهترین شرکت ها در ایران میباشد.

 

قیمت آسانسور هیدرولیک

 

قیمت آسانسور روملس

 

آسانسور روملس یا اسانسور بدون موتورخانه که به آن آسانسور mrl هم نیز گفته میشود براساس عواملی مانند نوع آهن کشی و همچنین نوع کابین استفاده شده در این آسانسور قیمت آن متفاوت میشود از دیگر عوامل میتوان به تعداد توقف موجود در آسانسور روملس اشاره کرد که هرچه توقف بیشتر باشد قیمت تمام شده آسانسور برای خرید آن نیز بیشتر میشود چرا که مقدار جنس بیشتری مورد استفاده قرار میگیرد.

 

قیمت آسانسور روملس

 

آسانسور آتیس

 

آسانسورآتیس در زمینه فروش آسانسور با قیمت آسانسور مناسب با بیش از دو دهه تجربه در زمینه آسانسور و پله برقی در تلاش است که در جنبه های مختلف مانند پله برقی ، کابین آسانسور ، موتور آسانسور جزو بهترین ها باشد.

 

آسانسور آتیس با داشتن نیروهای جوان فعال و همچنین نیروهای با تجربه در کنار هم و تلفیق این نیروی جوانی و تجربه مهندسین با یکدیگر جزو بهترین شرکت ها در زمینه آسانسور و پله برقی میباشد و هر روزه در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین نوع آسانسور را به هموطنان عزیز ارائه دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آسانسور آتیس مراجعه کنید.

 

شماره تماس : 021-73048

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman