لیست قیمت پروفیل هافمن

لیست قیمت پروفیل هافمن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۷ | ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

درب و پنجره upvc از ویژگی‌ها و مزیت‌هایی برخوردار است که شاید در محصولات فلزی یا چوبی هیچکدام از این مزیت‌ها را مشاهده نکنید. این محصولات به عنوان عایق حرارتی و برودتی هستند و به کاهش مصرف انرژی ساختمان کمک زیادی می‌کنند.

به گزارش اخبار ساختمان، پنجره upvc یکی از جدیدترین محصولاتی است که در سال‌های اخیر استفاده از آن رایج شده است. اکنون بسیاری از انبوه‌سازان و کسانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند، به سمت محصولاتی حرکت می‌کنند که به سبک سازی ساختمان و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری کمک کند.

 

پروفیل در و پنجره هافمن با استفاده از مواد PVC تهیه می‌شود که علاوه بر کاهش وزن ساختمان به بالا بردن امنیت ساختمان هم کمک زیادی می‌کند. اما سوال اینجاست که پنجره دوجداره و سه جداره چقدر است؟ هافمن یکی از شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد قیمت پروفیل هافمن صحبت کنیم.

 

قیمت درب و پنجره های هافمن

 

قیمت درب و پنجره های هافمن

 

درب و پنجره upvc از ویژگی‌ها و مزیت‌هایی برخوردار است که شاید در محصولات فلزی یا چوبی هیچکدام از این مزیت‌ها را مشاهده نکنید. این محصولات به عنوان عایق حرارتی و برودتی هستند و به کاهش مصرف انرژی ساختمان کمک زیادی می‌کنند.

 

اگرچه پنجره دو جداره و سه جداره UPVC نسبت به محصولات فلزی گرانتر هستند، اما فراموش نکنید به هزینه تعمیر و نگهداری نیاز ندارند. در واقع لازم نیست هر سال به فکر رنگ زدن درب و پنجره باشید و یا با گذشت زمان و پوسیده شدن درب و پنجره، آن‌ها را تعویض کنید.

 

قیمت پروفیل در و پنجره هافمن بر اساس چند معیار مشخص می‌شود که عبارتند از:

 

نوسانات بازار ارز

 

اولین و مهم‌ترین عاملی که در سال‌های اخیر بر روی قیمت محصولات ساختمانی و از جمله درب و پنجره UPVC تاثیر زیادی داشته، نوسانات بازار ارز است. با کاهش یا افزایش نرخ دلار شاهد تغییراتی در قیمت محصولات ساختمانی در بازار هستیم و از این موضوع نمی‌توان به سادگی گذشت.

 

کیفیت پروفیل در و پنجره هافمن

 

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند قیمت پروفیل را مشخص کند، کیفیت و مرغوبیت کالاست. هافمن از جمله برندهایی است که برای تولید پروفیل PVC از بهترین متریال‌ها و مواد استفاده می‌کند که در نهایت دوام و طول عمر بالایی دارند. مقاومت در برابر تغییرات دما، سازگاری با هر نوع شرایط آب و هوایی، داشتن دوام بالا در برابر حرارت و اشعه ماوراء بنفش از جمله ویژگی‌های پروفیل درب و پنجره UPVC است. محصولات هافمن از این ویژگی‌ها برخوردار هستند و بنابراین قیمت آن‌ها نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار می‌تواند منصفانه باشد.

 

پروفیل درب و پنجره هافمن

 

داشتن عایق صدا و انرژی

 

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت پروفیل هافمن تاثیرگذار است، داشتن عایق حرارتی یا عایق صوتی است که در برخی از محصولات موجود در بازار تعبیه می‌شود. درب و پنجره‌های پی وی سی نسبت به محصولات فلزی و چوبی بهتر عمل می‌کنند. قاب‌های PVC دارای چندین سلول هوا هستند که مانع از عبور انرژی و صدا می‌شود. برای ساختمان‌هایی که در اماکن پر سر و صدا هستند، استفاده از چنین محصولاتی توصیه می‌شود.

 

همچنین برای جلوگیری از به هدر رفتن سوخت، بهتر است از در و پنجره UPVC استفاده کنید که دارای این عایق‌ها باشند.

 

تعداد جداره‌های درب و پنجره

 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت پروفیل هافمن دوجداره یا سه جداره بودن آنست. قطعا محصولات تک جداره نسبتا به دوجداره، ارزان‌تر هستند و به همان میزان، درب و پنجره‌هایی که سه جداره تولید می‌شوند، گرانتر خواهند بود. پروفیل در و پنجره دوجداره در همان ابتدای تولید مشخص می‌شود که برای چه نوع در و پنجره‌ای (دو یا سه جداره) کاربرد دارد. بنابراین قیمت نیز برای آن‌ها متفاوت خواهد بود.

 

مقاومت در برابر ضربه

 

از عوامل دیگر که بر روی قیمت پروفیل درب و پنجره UPVC تاثیرگذار است، باید به میزان مقاومت آن در برابر ضربه اشاره کنیم که به نوعی با امنیت ساختمان نیز در ارتباط است. PVC ماده‌ای بسیار قوی است که در برابر هر نوع ضربه‌ای استحکام کافی را دارد. با این حال پروفیل‌هایی که از این مواد تولید می‌شوند از نظر کیفیت و میزان مقاومت در برابر ضربه و حرارت یکسان نیست. پروفیل در و پنجره هافمن از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است. به لطف استفاده از فایبرگلاس و سایر ترکیبات مرغوب در پروفیل می‌توان گفت محصولات این برند در برابر آتش و ضربه ایمن هستند.

 

پروفیل درب و پنجره دوجداره

 

ظاهر و طراحی پنجره upvc

 

محصولات هافمن از تنوع رنگ و طرح برخوردار هستند. به طوری که مشتریان می‌توانند برحسب سلیقه و طرح ساختمان، بهترین درب و پنجره را انتخاب کنند. ظاهر و طراحی منحصر به فرد می‌تواند یک عامل مهم در تعیین قیمت درب و پنجره UPVC باشد. برخی محصولات به گونه‌ای جدید طراحی شده‌اند که استفاده آن‌ها را برای ساکنین ساختمان ساده‌تر می‌کند. در عین حال ممکن است هیچ برندی نمونه مشابه آن را در بازار عرضه نکرده باشد که در این صورت قیمت همان محصولات گرانتر خواهد بود.

 

اندازه و ابعاد در و پنجره

 

هر چقدر پروفیل PVC بیشتری برای ساخت درب و پنجره استفاده شده باشد، مطمئنا قیمت محصول ساخته شده نیز بیشتر خواهد بود. پروفیل‌های پی وی سی قیمت بالایی دارند که برحسب ابعاد و طول قیمت‌گذاری می‌شوند. درب و پنجره با سایز بزرگتر قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

میزان مقاومت در برابر آب و هوا

 

اگرچه پنجره‌های UPVC برای هر نوع مناطق آب و هوایی مناسب هستند، اما با توجه به اینکه برخی مناطق در گرما یا سرما شدت بیشتری دارند، میزان مقاومت این درب و پنجره‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال در مناطق شمال کشور، با توجه به رطوبت بالای هوا، باید از مواد مرغوب‌تری برای تولید پروفیل در و پنجره هافمن استفاده شود. در برخی مناطق مرکز کشور که در معرض تابش نور آفتاب با شدت بیشتری هستند، میزان مقاومت این محصولات در برابر اشعه ماوراء بنفش اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همین عوامل بر روی قیمت محصولات هافمن تاثیر می‌گذارد.

 

پروفیل درب و پنجره

 

مراقبت آسان و بدون هزینه

 

درب و پنجره UPVC هافمن تا سالها بدون نیاز به تعمیر قابل استفاده است. مراقبت از این محصولات بدون هزینه خواهد بود و برای تمیز کردن آن‌ها تنها به آب و صابون نیاز دارید. همه این عوامل باعث می‌شود تا خرید چنین درب و پنجره‌های برای ساختمان مقرون به صرفه باشد.

 

در آخر

 

هافمن از جمله برندهایی است که در زمینه تولید پروفیل PVC برای ساخت درب و پنجره‌های UPVC فعالیت دارد. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قابلیت رقابت با درب و پنجره‌های مشابه خارجی را دارند. امیدواریم با توجه به آنچه که گفتیم در انتخاب درب و پنجره برای ساختمان خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman