وزیر راه و شهرسازی:

قیمت مسکن در حال کاهش است

قیمت مسکن در حال کاهش است
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۳۴ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۹

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط منزل خود را تأمین کنند، گفت: قیمت مسکن روند نزولی گرفته است.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد اسلامی پیش از ظهر شنبه در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند گفت: قیمت مسکن روند نزولی گرفته است.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه در نظر داریم فاز سوم پارک فناوری پردیس را برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دهیم گفت: با کلنگ زنی فاز سوم شرکت های دانش بنیان در این منطقه مستقر خواهند شد و با توجه به اینکه برای این منظور زمینی با ممتراژ بسیار بزرگ اختصاص داده است با تهیه طرح جامع و طی مراحل قانونی در شورای شهرسازی در کنار پایتخت ارزش‌افزوده‌ای به وجود می‌آید که امیدواریم با این کارها نشاط بیشتری را در شهر شاهد باشیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان داشت: در روزهای آینده ۱۰ هزار واحد که عملیات تکمیلی آنها به اتمام رسیده است تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: سکونت و اشتغال توأمان یکی از فاکتورهای مهم ما برای شهرهای جدید است و در نظر داریم این شهرها از حالت خوابگاهی خارج شوند لذا تاکید داریم که زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر فراهم شوند که این امر تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

مهر

برچسب ها:

قیمت ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman