شناسایی 128 ساختمان ناایمن در بجنورد

شناسایی 128 ساختمان ناایمن در بجنورد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۷ | ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: بازرسی از ساختمان های بلندمرتبه مرکز استان منجر به شناسایی ۱۲۸ بنای مسکونی ناایمن به لحاظ رعایت موارد آتش نشانی شد.

به گزارش اخبار ساختمان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی خراسان شمالی، محمدحسن صحراگرد مدیر عامل آتش نشانی بجنورد اظهار کرد: بازرسی از ساختمان های بلندمرتبه مرکز استان منجر به شناسایی ۱۲۸ بنای مسکونی ناایمن به لحاظ رعایت موارد آتش نشانی شد.

وی گفت: عمده این ساختمان های بلندمرتبه در بافت فرسوده شناسایی شده است و اخطار لازم برای رعایت نکات و ضوابط ایمنی در این ساختمان ها به مالکان داده شد.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد افزود: شناسایی ساختمان های اداری که مشکل ایمنی دارند هم در دست انجام و تاکنون ۷۰ درصد از این بناها مورد بازدید و نظارت قرار گرفته است که در این باره اخطار لازم به مالکان و مسئولان داده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۰ مورد اخطار ایمنی به مالکان واحدهای تجاری و ۲۰ مورد اخطار به مالکان تالارهای بجنورد داده شده است.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانان مرکز استان در نیمه نخست امسال به ۹۶۵ ماموریت اعزام شدند.

صحراگرد اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۴۲۵ ماموریت مربوط به امداد و نجات و ۵۴۰ مورد از ماموریت ها مربوط به حادثه های آتش سوزی بوده است.

وی تصریح کرد: امسال ۶۵ مورد آتش سوزی در منازل، ۶۴ مورد آتش سوزی ضایعات و ۶۸ مورد آتش سوزی فضای سبز آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

این مقام مسئول بیان کرد: در این مدت ۲۳۸ مرد و ۲۲۳ نفر زن در حادثه های مختلف به وسیله آتش نشانان مرکز استان نجات یافتند و چهار نفر در سانحه های مختلف جان خود را از دست دادند.

فارس


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman