خدمات ارائه شده در شرکت آزمایشگاه فنی خاک در راستای اهداف دولت است

خدمات ارائه شده در شرکت آزمایشگاه فنی خاک در راستای اهداف دولت است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۰ | ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: برنامه ریزی شده است خدمات خاص و منحصربفرد ارائه شده در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء کیفیت، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه ها در پروژه های عمرانی و در جهت منافع مردم عزیز ایران اسلامی باشد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نشست هم اندیشی با مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف بررسی مسائل جاری شرکت و مرور برنامه های گرامیداشت هفته دولت برگزار شد.

 

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هدف گذاری اصلی شرکت توسعه و ارتقاء جایگاه و عملکرد و نیز ارائه خدمات منحصربفرد به جامعه هدف، با استفاده از تمام ظرفیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور است.

 

کیانپور ادامه داد: در سال جاری باید برای رسیدن به اهداف تعیین شده از جمله بهبود فرایند ارائه خدمات، ورود به بازارهای جدید، صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه و افزایش درآمد و رضایتمندی مشتریان بر اساس نقشه راه جامع شرکت تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: از جمله بخش هایی که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال می تواند نقش آفرین باشد و خدمات کیفی و منحصربفرد خود را ارائه کند حضور در بخش معادن و راه اندازی کلینیک تخصصی قیر و آسفالت بالاخص در مرکزمناطق خود است که در کنار حضور در طرح‌ مهم نهضت ملی مسکن، باید در استان ها به طور ویژه و با حساسیت بالا و منطبق بر قوانین و الزامات سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.

 

در ابتدای این نشست خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از مسائل جاری شرکت، بهبود فرایند ارائه خدمات، نقشه راه، کنترل هزینه ها، بیمه تکمیلی پرسنل، مسیر تحقق حاکمیتی شدن شرکت و اصلاح اساسنامه توضیحاتی ارائه کردند.

 

در این نشست علی محمد اسمعیلی عضو هیات مدیره و دیگر مدیران ستادی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی خود ارائه کردند.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman