استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC از تولیدی

استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC از تولیدی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۹ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC از تولیدی بصورت آنلاین، امکان فوق العاده ای است که با مصرف کمترین هزینه و انرژی شما را به خواسته تان میرساند و در تصمیم گیری به شما کمک میکند.

به گزارش اخبار ساختمان، در این مقاله نکاتی در مورد پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC به شما می گوییم و راهکاری جذاب برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره به شما ارائه میدهیم.

 

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره

 

قیمت پنجره دوجداره

 

قیمت پنجره دوجداره یکی از پارامتر های تاثیر گذار در انتخاب و سفارش پنجره دوجداره است همانطور که شرکت معروف windowsguide در انگلستان خدمات محاسبه آنلاین قیمت پنجره و تولید آن انجام میدهد در کشور ایران، شرکت ایوان خدمات محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره صدور پیش فاکتور و تولید اختصاصی انواع پنجره بزرگ و استاندارد ررا انجام میدهد.

 

شما می توانید وارد سایت درب و پنجره دوجداره ایوان شوید و از فرم محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره، مشخصات پنجره مد نظر خود را شامل تعداد، طول و عرض آن وارد کنید سپس اطلاعاتی در رابطه با خودتان تا با ستفاده از آن اطلاعات فاکتور به نام شما صادر شد و در نهایت دکمه ارسال را بفشارید.

 

در روز ها و ساعات کاری در زمان کمتر از 45 دقیقه به درخواست شما جواب داده می شود و پیش فاکتور شامل 9 قیمت مختلف با سه کیفیت متفاوت و از 9 برند پروفیل مختلف خواهد برای شما به شماره تماس واتساپ شما ارسال می شود شما به عنوان معمار یا پیمانکار یک ساختمان با توجه به بودجه ای که دارید میتوانید یکی از سطوح کیفی و قیمتی ارائه شده را انتخاب کنید.



البته بسیاری از تولیدی ها لیست قیمت پنجره دوجداره را نیز ارائه میدهند که به عوامل زیادی از جمله نوع مواد به کار رفته در تولید پنجره، اندازه و نحوه نصب آن بستگی دارد وگاها با توجه به نوسانات امکان دارد قیمت متفاوت باشد.

 

به هر حال پنجره دوجداره یک انتخاب جذاب برای مردم در بسیاری از نقاط کشور محسوب می‌شود. این نوع پنجره مزایای بسیاری دارد؛ از جمله اینکه باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود و فضای مطبوعی در منزل ایجاد می‌کند.

 

با توجه به اینکه در فصول سرد سال هوای بسیاری از نقاط کشور مرطوب و بارانی است، عدم استفاده از این نوع پنجره باعث اتلاف بیش از حد انرژی می‌شود. در حالی که صرفه‌جویی در مصرف انرژی با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بسیار ضروری و حیاتی است. انرژی در واقع برای خشک و گرم نگه داشتن منازل افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنجره دوجداره وسیله‌ای بسیار مناسب برای حفظ انرژی است.

 

شیشه‌های دوجداره می‌توانند خانه‌های ما را به محیط‌های سالم‌تری تبدیل کنند، زیرا از تجمع تراکم هوا در پنجره‌ها و رشد کپک جلوگیری می‌کنند. اما این تنها مزیت این پنجره‌ها نیست.

 

زندگی در یک منطقه پر سر و صدا باعث آزار افراد می‌شود، در حالی که استفاده از این پنجره می‌تواند به میزان قابل توجهی صدای محیط بیرون را کاهش دهد و به شما کمک کند تا در شرایط مناسب‌تری در منزل خود استراحت کنید. آلودگی صوتی و تأثیر آن بر سلامت روان، به تنهایی دلیل بسیار مهمی است که باعث می‌شود استفاده از پنجره‌های دوجداره به یک امر ضروری و ارزشمند تبدیل شود.

 

افزایش ارزش ملک در صورت استفاده از پنجره‌های دوجداره

 

استفاده از پنجره دوجداره باعث افزایش ارزش ملک شما نیز می‌شود. ضمن اینکه با استفاده از این وسیله می‌توانید در هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری منزل خود نیز به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. این پنجره در واقع ظاهر منزل را عالی جلوه می‌دهد. این مسئله باعث می‌شود قیمت منزل شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد و به این ترتیب استفاده از این نوع پنجره برای شما به صرفه و مناسب خواهد بود.

 

نوع پنجره‌های دوجداره و نحوه نصب آن‌ها چه تاثیری بر قیمت دارد؟

 

میانگین قیمت برای یک پنجره‌های دوجداره  UPVC به اندازه و تعداد تعویض پنجره دوجداره در منزل شما بستگی دارد. هر چه قدر میزان تعویض پنجره منزل شما بیشتر باشد، برای نصب پنجره جدید، نیاز به تلاش و زمان بیشتری خواهد بود و به همین دلیل هزینه آن افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر وجود برخی موارد در زمان نصب پنجره یک عامل مهم در تعیین هزینه آن است، مانند داشتن شیب و قابلیت چرخش پنجره. این ویژگی‌ها در پنجره‌های دوجداره به گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را با کج کردن به سمت داخل، برای تهویه باز گذاشت و نیازی به باز کردن کامل پنجره نخواهد بود.

 

تاثیر ماده به کار رفته در قیمت پنجره دوجداره

 

ماده موجود در قاب پنجره‌های دوجداره تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. اینکه پنجره آلومینیومی باشد یا اینکه شما تمایل داشته باشید از پنجره  UPVC دوجداره برای منزل خود استفاده کنید، می‌تواند باعث تغییر در قیمت نهایی شود.

 

پنجره دوجداره UPVC یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها از سوی مردم بوده است. این نوع پنجره از نظر حفظ انرژی بسیار کارآمد، هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین، و استفاده از آن ایمن است. از سوی دیگر مقرون به صرفه‌ترین نوع پنجره‌های دوجداره محسوب می‌شود.

 

پنجره‌های دوجداره از نوع آلومینیومی

 

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای قاب پنجره، آلومینیوم است که به دلیل ظاهر باریکی که دارد، بسیار محبوب است. آلومینیوم به اندازه UPVC از نظر حرارتی کارآمد نیست، اما ظاهری مدرن‌تر دارد. هزینه پنجره دوجداره آلومینیومی 25 درصد بیشتر از پنجره دوجداره UPVC است، که دلیل آن گران‌تر بودن فلز آلومینیوم نسبت به UPVC است.

 

موارد دیگری که بر قیمت پنجره دوجداره تأثیر می‌گذارد

 

موارد اثرگذار بر قیمت پنجره دوجداره

 

به غیر از سبک و جنس یک پنجره، عوامل دیگری نیز وجود دارد که در قیمت آن تاثیر دارد:

اندازه: یک پنجره بزرگ اتاق نشیمن به طور قابل توجهی بیشتر از یک پنجره توالت کوچک هزینه دارد.

رتبه انرژی و کیفیت شیشه: شیشه ممکن است در همه انواع پنجره‌ یکسان به نظر برسد، اما تفاوت زیادی بین کیفیت عملکرد آن در زمینه بهره‌وری انرژی وجود دارد. هنگام خرید شیشه دوجداره جدید به بازده حرارتی، نوردهی و مقادیر نشت هوا در آن توجه کنید.

 

مزایای پنجره دوجداره

 

پنجره‌های دوجداره مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به راندمان حرارتی، عایق بودن صدا و امنیت بالا اشاره کرد. در عین حال شما می‌توانید به جای تعویض پنجره‌های خود، از پنجره‌های دوجداره ثانویه استفاده کنید تا لایه دوم عایق روی پنجره ایجاد شود. استفاده از این نوع پنجره می‌تواند باعث کاهش آلودگی صوتی به میزان 80 درصد شود، در حالی که هزینه آن 50 درصد کمتر از هزینه نصب پنجره‌های دوجداره جدید خواهد بود.

 

کلام آخر

 

در این مقاله سعی کردیم راهکار مفیدی را به مهندسین، معماران، انبوه سازان ساختمان و یا حتی کسانی که قصد بازسازی منزل شخصی خود را دارند بدهیم تا یکی از دغدغه آنها یعنی محاسبه قیمت پنجره دوجداره را رفع کنیم؛ شما میتوانید همین الان بصورت آنلاین از تولیدی پنجره دوجداره ایوان استعلام قیمت با ابعاد سفارشی مد نظر خود را داشته باشند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman