واریزی به حساب سازندگان نهضت مسکن مشخص شد

واریزی به حساب سازندگان نهضت مسکن مشخص شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۹ | ۱۴۰۱/۰۴/۲۲

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۲۱ هزار و۴۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است که از این میزان ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات است.

به گزارش اخبار ساختمان، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن تازه ترین وضعیت افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۵۹ هزار و ۲۷۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کردند که میزان آورده متقاضیان ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

 

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه های متولی به سازندگان پرداخت شود.

 

به گفته شایان، از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

 

وی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و همچنین تسهیلات در مجموع ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

 

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۳۰۷ هزار و ۱۹۸ واحد به بانک برای انعقاد قرارداد معرفی شده که از این تعداد، ۱۰۴ هزار و ۴۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۳۵ هزار میلیارد تومان است.

 

بیشتر بخوانید: حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن شارژ شد

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

 


برچسب ها:

طرح نهضت ملی مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman