مقایسه قیمت پنجره دوجداره وین تک با قیمت پنجره هافمن

مقایسه قیمت پنجره دوجداره وین تک با قیمت پنجره هافمن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۴۶ | ۱۴۰۱/۰۴/۰۹

اگر می خواهید پنجره هایی نصب کنید که نه تنها با کیفیت و مقرون به صرفه باشند بلکه عایق عالی در برابر آب و هوا و آلودگی باشند، پنجره UPVC بهترین سرمایه گذاری برای خانه شما است.

به گزارش اخبار ساختمان، امروزه اکثر خانه ها در حال تعویض پنجره های سنتی خود با پنجره های مدرن UPVC هستند، زیرا پنجره UPVC درجه دوام و مزایای بالایی را ارائه می دهد. اگر می خواهید پنجره هایی نصب کنید که نه تنها با کیفیت و مقرون به صرفه باشند بلکه عایق عالی در برابر آب و هوا و آلودگی باشند، پنجره UPVC بهترین سرمایه گذاری برای خانه شما است. پیش از هر چیزی بهتر است بدانیم یو پی وی سی چیست تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم. یکی از سوالاتی که معمولا کسانی که قصد خرید پنجره Upvc را دارند این است که کدام پروفیل بهتر است . ما در گروه صنعتی پنجره سازان به مشریان خود در این رابطه مشاوره ای می دهیم که در این مقاله به آنها پرداخته ایم . به طور معمول یک پنجره یو پی وی سی از 5 قسمت اصلی تقسیم می شوند که شامل : پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، مونتاژ و نصب می باشد . مهمترین قسمت که اصلی ترین نقش در کیفیت و قیمت پنجره را دارا است پروفیل یو پی وی سی می باشد. در ادامه مقاله به دو پروفیل پر مصرف و محبوبه وین تک و هافمن خواهیم پرداخت.

 

گروه صنعتی پنجره سازان

 

پنجره UPVC چیست؟

 

UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده، یک ماده پلاستیکی سخت است که معمولا در پنجره ها و درها استفاده می شود. این ماده در برابر آلودگی، رطوبت، خوردگی و قالب مقاوم است. این باعث می‌شود پنجره‌ UPVC جایگزین طولانی‌تری برای پنجره‌های آهنی و آلومینیومی باشند. برای ساخت پروفیل های یو پی وی سی ابتدا در دمای بالا حرارت داده می شود و سپس در قالب تزریق می شود. چندین روش خنک کننده برای شکل دادن به ماده گرم شده استفاده می شود.

 

پس از خنک شدن، آن را برش داده و برای مونتاژ با اجزای دیگر آماده می کنند. در و پنجره UPVCبه این صورت تولید می شود. هیچ ماده شیمیایی اضافی در این فرآیند برای نرم‌تر کردن ماده استفاده نمی‌شود. در نتیجه، یو پی وی سی استحکام طبیعی مواد خود را حفظ می کند. به همین دلیل است که درب و پنجره‌ UPVC بسیار بادوام هستند و عملاً نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند. این پنجره‌ها ظاهری جذاب دارند و در رنگ‌های لمینت مختلف موجود هستند. اگر در حال طراحی یا بازسازی خانه خود هستید، پنجره های یو پی وی سی را برای مزایای بسیاری که ارائه می دهند انتخاب کنید مطمئن باشید که از انتخاب خود پیشمان نخواهید شد.

 

پنجره یو پی وی سی

 

قیمت پنجره دوجداره وین تک

 

قطعا وقتی بحث خرید و تعویض پنجره UPVC می شود همیشه نام ها و برندهای معتبر اولین چیزی هستند که به ذهن می آیند یکی از این برندهای نام آشنا و قدیمی پنجره وین تک می باشد. باید گفت پنجره های وین تک از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار است و می تواند برای شما انتخابی ایده آل باشد. برند وین تک یکی از برندهای معتبری است که پنجره های یو پی وی سی خود را طبق استانداردهای جهانی تولید می کند. همچنین برند وین تک یک برند ترکیه ای می باشد که در ایران نیز تولید می شود.

 

 شما می توانید پنجره های دوجداره و سه جداره یو پی وی سی خود را با برند وین تک سفارش دهید.  قیمت پنجره دوجداره وین تک مقرون به صرفه می باشد. کیفیت مناسب به صورت تک حالته و دوحالته و در انواع مختلف به بازار عرضه می شوند شما می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از تخریب خانه پنجره های قدیمی خود را با پنجره وین تک تعویض کنید و با خانواده خود به دور از شلوغی ها و آلودگی ها در آسایش و آرامش از انتخاب خود لذت ببرید. گروه صنعتی پنجره سازان در این سال ها مفتخر است که توانسته یکی از نمایندگی های وین تک باشد و این پنجره های با کیفیت و استاندارد را با قیمت مناسب و با استفاده از گروهی متخصص و کارآزموده به شما ارائه دهد.

 

قیمت پنجره دوجداره وین تک

 

قیمت پنجره هافمن

 

اگر قصد خرید درب و پنجره یو پی وی سی را داشته باشید قطعا با نام هافمن آشنایی دارید. هافمن با تبلیغات گسترده ای که انجام داده و کیفیت بالای محصولات خود توانسته بسیار محبوب شود و یکی از پرفروش ترین پروفیل های سطح کشور شودقیمت پنجره هافمن نسبت به پنجره وین تک کمی پایین تر می باشد . البته ناگفته نماد که پروفیل یکی از پنج عامل مهم در کیفیت و قیمت پنجره می باشد . عملیات مونتاژ در گروه صنعتی پنجره سازان توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته انجام می گیرد که باعث شده خروجی پنجره هافمن بسیار با کیفیت و استاندارد باشد. پنجره هافمن دارای ضمانت نامه رآل آلمان می باشد که مهمترین استاندارد بین المللی در  صنعت درب و پنجره می باشد . همچنین این پروفیل در سبد کالایی خود انواع پنجره نظیر دو جداره و سه جداره را تامین کرده است. این پروفیل همچنین دارای ضمانت نامه 25 سال در پروفیل خود می باشد.

 

قیمت پنجره دوجداره هافمن

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman