خروج از بلاتکلیفی چند ساله با حضور سرمایه گذار جدید؛

احیای سیمان فرجاد سبزوار با طرح های دانش بنیان

احیای سیمان فرجاد سبزوار با طرح های دانش بنیان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۶ | ۱۴۰۱/۰۳/۱۶

سرمایه گذار جدید گروه صنعتی سیمان فرجاد با تصریح بر اینکه ظرفیت این گروه صنعتی در محروم ترین شهرستان خراسان رضوی فوق العاده است، تأکید کرد: از طرح های دانش بنیان در عرصه صنعت ساختمان، حمایت جدی می کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان، محمد گوهری در ادامه بیان داشت: درخواست من تغییر نام مجموعه نبود بلکه باور داریم با اتکاء به ظرفیت مدیران جوان بتوانیم این مجموعه آسیب دیده را مرمت کرده و با پرهیز از چالش های بی شمار پیش و روی مان آن را به اوج برسانیم.

 

گوهری ادامه داد: طی روزهای آینده قصد داریم با دعوت از جوانان مبتکر و خلاق دیار سربداران، با حمایت از ایده های ایشان، راه را برای ورود نبض جدید و تفکر جوان به صنایع متنوع ساختمانی دین خود را به مردم مظلوم و رنج کشیده‌ این منطقه ادا نماییم.

 

وی خاطر نشان کرد: از مدیریت گروه صنعتی سیمان فرجاد خواسته ام تلاش و همت خود را معطوف به جلب رضایت سرمایه گذاران بومی و غیربومی نمایند تا با بهره گیری از فضای مجموعه، نه تنها به اشتغال زایی بلکه به افزایش کیفیت مصالح تولید شده، توجه وافر نشان دهند.

 

سرمایه گذار این گروه صنعتی اذعان داشت: فرصت برای گفتن حرف زیاد است ابتدا تمرکز ما بر رفع موانعی است که ناخواسته باعث راکد شدن تولید در بزرگترین واحد صنعتی شهرستان خوشاب شده و سپس با دعوت از صنعتگران موفق کشور، از مشورت و ایده های خوب آنان بهره مند خواهیم شد.

 

شایان گفتن است گروه صنعتی سیمان فرجاد (سهامی خاص) در فاصله‌ی ۲۴ کیلومتری شهرستان سبزوار به خوشاب واقع است که طی سال های گذشته با کم لطفی عده‌ی معدودی از سهامداران، حواشی زیادی را متحمل شد که هم اکنون با ورود سهامدار و سرمایه گذار جدید خود، قرار است در حوزه تولید صنایع مختلف ساختمانی، فعالیت نماید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman