خدمات کفسابی با جدیدترین دستگاه‌ها توسط شرکت مدرن ساب

خدمات کفسابی با جدیدترین دستگاه‌ها توسط شرکت مدرن ساب
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۵ | ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

امروزه مفروش کردن کف ساختمان با استفاده از انواع موکت‌ها و پوشش‌های مشابه کاهش پیدا کرده است و مردم روی به استفاده از انواع سنگ‌ها و کف پوش‌ها آورده‌اند که یکی از مزایای آن سادگی در تمیزکاری است. کفسابی این نوع کف پوش‌ها با انجام خدمات نوین ساب زنی توسط شرکت‌های متخصص به کاری سهل تبدیل شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، برای ساب زنی نیاز به انجام یک سری فعالیت‌های خاص است که لازمه انجام آن شناخت تخصصی سطح خواهد بود. سطوح سنگی و غیر سنگی هر کدام با توجه به جنس، نوع بافت، میزان آسیب دیدگی و غیره ساب زنی روی آنها انجام داده می‌شود.

 

یکی از این شرکت‌ها که در حوزه انجام خدمات مربوط به پاکسازی سطوح فعالیت درخشانی دارد، شرکت مدرن ساب است. این شرکت حاذق توانسته تعاون خوبی با دو شرکت صدف ساب و کفسابی ایران داشته باشد.  

 

انجام خدمات کفسابی با توجه به نوع سنگ

 

شاید با خود فکر کنید سنگ‌ها به طور کلی اجسام سفت و سخت مشابهی هستند که نفوذ هر ماده‌ایی به داخل آنها غیر ممکن است اما در واقع باید بگوییم که سنگ‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به بافت تشکیل دهنده، به دو بخش تقسیم بندی می‌شوند.

 

کفسابی

 

سنگ‌های سخت

 

سنگ‌های سخت همانطور که از نامشان مشخص است به انواع سنگ‌هایی گفته می‌شود که بافت فشرده و سخت دارند. این سنگ‌ها در طبیعت به صورت طبیعی به وجود می‌آیند و انجام ساب زنی آنها نیازمند استفاده از انواع دستگاه‌های ساب زنی است.

 

مقاومت و دوام این سنگ‌ها باعث شده تا کاربرد زیادی در ساختمان سازی داشته باشند. سنگ گرانیت از جمله سنگ‌های سخت به شمار می‌آید.

 

در خصوص کفسابی گرانیت باید بگوییم که نیاز به مهارت خاصی است زیرا این نوع سنگ یکی از سخت‌ترین و مقاوم‌ترین سنگ‌ها به شمار می‌رود و ساب زنی آن با استفاده از انواع دستگاه‌ها و لقمه‌های الماسی انجام داده می‌شود. از این سنگ برای اغلب بخش‌های ساختمان از جمله پله که تردد در آن بیشتر است و یا کف سطوح استفاده خواهد شد.

 

سنگ‌های نرم

 

سنگ نرم توسط انسان با ترکیب مواد مختلف ساخته می‌شود. این سنگ‌ها برخلاف نامی که دارند مقاومت بالایی دارند اما در حرفه ساب زنی به دلیل بافتی که دارند نرم خوانده می‌شوند زیرا نیاز به دقت و مهارت بیشتری هنگام لایه برداری دارند به همین دلیل از روش‌های مخصوص دیگری برای ساب زنی این نوع سنگ‌ها استفاده خواهد شد.

 

کفسابی سنگ های نرم

 

آجر، انواع موزاییک، کاشی و سرامیک از جمله سنگ‌های نرم هستند که در ساختمان سازی‌های امروزی بسیار پر کاربرد خواهند بود.

 

ساب زنی سنگ‌های نرم و سخت هر کدام به نوبه خود نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارند، شرکت مدرن ساب با ارائه کلیه خدمات کفسابی توانسته اعتماد مردم را به خوبی جلب نماید و نتیجه کار بسیار مطلوب و رضایت بخشی را برای مشتری فراهم سازد.

 

ارائه بهترین قیمت ساب زنی

 

 یکی از مواردی که ممکن است برای برخی جای سوال داشته باشد قیمت خدمات ساب زنی سطوح است. تعیین قیمت بستگی به موارد زیادی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

-متراژ مکان

-نوع سطح

-میزان آسیب دیدگی

-روش ساب زنی و غیره

 

هزینه ایاب و ذهاب نیز می‌تواند تاثیر زیادی در قیمت خدمات ساب زنی داشته باشد به عنوان مثال برای انجام خدمات کفسابی در کرج باید سعی شود از شرکت‌های موجود در همین شهر بهره برد تا هزینه ایاب و ذهاب کارکنان برای مشتری کمتر شود.

 

موارد فوق می‌توانند تاثیر زیادی در تعیین نرخ قیمت داشته باشند اما نکته قابل توجه در خصوص شرکت مدرن ساب، قیمت پایین خدمات کفسابی است که با توجه به نیاز مشتری انجام داده می‌شود. رضایت مشتری در راس اهداف این شرکت قرار دارد به گونه‌ایی که از لحاظ هزینه‌ خدمات در خور و منصفانه‌ایی  به مشتری ارائه شود.

 

قیمت ساب زنی

 

نکته‌ایی که باید هنگام انتخاب شرکت ساب زنی به آن توجه نمایید اعتماد و تضمین خدمات توسط شرکت است. این شرکت با سابقه طولانی و 40 ساله‌ایی که در حوزه ساب زنی و پاکسازی سطوح داشته توانسته خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتری ارائه دهد.

 

سخن پایانی

 

خدمات کفسابی سطوح با توجه به نوع سنگ، امروزه با استفاده از روش‌های نوین و دستگاه‌های به روز انجام داده می‌شود. پیشنهاد ما برای انجام خدماتی ارزنده با بهترین قیمت‌ها مراجعه و برخورداری از خدمات شرکت مدرن ساب است که توانسته با استفاده از مهارت و تجربه چندین ساله در این زمینه کیفیت کار خود را تضمین نماید.

 

چنانچه نیاز به هرگونه خدمات کفسابی، سنگسابی و نماشویی داشتید میتوانید به شرکت مدرن ساب جهت پذیرش این خدمات مراجعه نمایید.

 

آدرس اینترنتی شرکت مدرن ساب : https://modernsab.com


برچسب ها:

کفسابی ،سنگسابی ،نماشویی 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman