تخفیفات ویژه آهن البرز برای فروش میلگرد و تیرآهن

تخفیفات ویژه آهن البرز برای فروش میلگرد و تیرآهن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۵ | ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

محصولات فولادی و آهن آلات مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین مصالح در صنعت ساختمان و صنایع دیگر هستند؛ اما از آنجا که آهن آلات بیشترین کاربرد را در ساخت پروژه‌ ای ساختمانی دارند، قیمت روز این محصولات برای صاحبین پروژه‌ ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش اخبار ساختمان، محصولات فولادی و آهن آلات مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین مصالح در صنعت ساختمان و صنایع دیگر هستند؛ اما از آنجا که آهن آلات بیشترین کاربرد را در ساخت پروژه‌ ای ساختمانی دارند، قیمت روز این محصولات برای صاحبین پروژه‌ ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قیمت محصولات فولادی بر حسب وزن آن‌ها تعیین می‌شود و تابع قیمت جهانی فولاد است.

 

میلگرد

 

از طرفی چون قیمت فولاد و آهن آلات به صورت روزانه مشخص می‌ شود، حتی کاهش یا افزایش نا چیز قیمت در هزینه کلی این محصولات تأثیر قابل توجهی ایجاد می‌ کند. در این راستا و با توجه به استقبال کارفرمایان از تخفیفات قیمت محصولات فولادی به خصوص میلگرد و تیر آهن که بیشترین کاربرد را دارند، برخی شرکت‌ ها آهن آلات خود را با تخفیفات ویژه عرضه می‌ کنند. در ادامه به بررسی قیمت میلگرد و تیر آهن می‌ پردازیم.

 

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

 

حتما از اهمیت و لزوم استفاده از میلگرد در صنعت ساختمان آگاه هستید. این نوع مصالح فولادی که بیشترین میزان مصرف آن در ساختمان‌ سازی به خصوص پی‌ ریزی است، از خاصیت کشسانی بسیار بالایی برخوردار است. به این ترتیب هنگام زمین لرزه بدون این  که شکسته شود، خود را با تنش‌ها و جریان به وجود آمده همگام ساخته و از ریزش ساختمان جلوگیری می‌کند. به همین دلیل استفاده از این متریال برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها به شدت توصیه می‌شود.

گذشته از استقامتی که این محصول در ساختمان‌ها ایجاد می‌کند، در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند آتش سوزی نیز ساختار طبیعی خود را حفظ کرده و به هیچ وجه ذوب نمی‌ شود؛ البته چون این محصول فولادی در داخل بتن قرار دارد، می‌ توان با اطمینان راجع به بی‌ خطر بودن آن صحبت کرد. با توجه به کاربردهای گسترده میلگرد در صنعت ساختمان، تقاضای آن هیچ‌ گاه کم نمی‌ شود و سازندگان پروژه‌ های ساختمانی با دنبال کردن قیمت روز این محصول همواره به دنبال یک فرصت استثنایی برای خرید به‌ صرفه این محصول هستند.

 

با توجه به ضرورت استفاده از میلگرد در پروژه‌ های ساخت و ساز و افزایش آمار ساختمان‌ سازی در کشور، کارخانه‌ های بسیاری این محصول فولادی را تولید می‌ کنند و هر یک نیز بر اساس ساز و کار خاص خود، هزینه‌ های تولید و حمل و نقل و متریالی که در تولید این محصول استفاده می‌ کنند، مالیات بر ارزش افزوده و موارد دیگر، قیمت خاص خود را ارائه می‌ کنند.

 

در این راستا کاربران نیاز دارند که به صورت شفاف با دسترسی آسان از قیمت روز این نوع آهن آلات مطلع شوند. با توجه به این که قیمت این محصولات به صورت روزانه مشخص شده و دائم در نوسان است، اهمیت دسترسی آسان و مطمئن به این محصولات آشکارتر می‌شود.‌ فاکتورهای متعددی از قبیل تغییرات نرخ ارز در بازار جهانی، هزینه واردات برخی از مواد اولیه، هزینه حمل و نقل و غیره در قیمت روز میلگرد نقش دارند.

 

خاموت بستن یا میلگرد

این نکته را نیز در نظر داشته باشید، با توجه به این که میلگرد انواع مختلفی دارد و در مدل‌ها و سازه‌های متنوع به تولید می‌رسد، طبیعتا با قیمت‌های یکسانی عرضه نمی‌شود. برحسب همین تنوع، این محصولات به صورت شاخه‌ای عرضه می‌شوند؛ اما قیمت آن‌ها بر اساس وزن مشخص می‌شود.

 

گذشته از تمام این فاکتورها، کیفیت یکی از مهم‌ ترین عوامل در تعیین قیمت این محصولات فولادی است. هر شرکت تولید کننده محصولات فولادی خود را براساس استاندارد تعریف شده توسط سازمان استاندارد تولید می‌ کند؛ اما کیفیت انواع  میلگرد با توجه به کارایی آن متفاوت است. در نتیجه قیمت انواع مختلف این محصول یکسان نیست. بهترین راهکار برای پیدا کردن قیمت خرید مناسب این محصول استفاده از سایت‌ های فروش آن است.

 

برخی از این فروشگاه‌های آنلاین عرضه‌ کننده محصولات فولادی این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته‌ اند که بتوانند در سایت آن‌ها قیمت روز انواع آهن آلات را در لحظه جست‌و‌جو کنند. با توجه به این که قیمت دلار به صورت روزانه در نوسان است، نمی‌توان در بازار میلگرد انتظار ثبات قیمت داشت؛ اما به هر حال در این سایت‌ها تمامی محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسند، چون خرید میلگرد در این سایت‌های فروش مانند خرید میگرد در آهن البزر دارای مزایای رقابتی است

.

اشنایی با تیرآهن

 

تیرآهن یکی از مهم‌ ترین انواع آهن آلات و پروفیل به کار رفته در پروژه‌ های ساختمانی است و اسکلت اصلی ساختمان را تشکیل می‌ دهد‌. تیرآهن در واقع  نام عامیانه پروفیل‌ های فولادی است که در ساختار اصلی ساختمان به کار می‌روند. تیرآهن‌ ها دارای شکل ظاهری l و H مانندی هستند و بیشترین کاربرد آن‌ها در صنعت ساختمان‌سازی برای شکل‌ دهی ابعاد ساختمان است. این محصولات فولادی نصب و اجرای نسبتا آسان و سریعی دارند، برای استفاده در ارتفاعات بالا ایمن بوده و استحکام سازه را تأمین می‌کنند. استفاده از تیرآهن در ساختمان‌ سازی این امکان را به سازندگان می‌ دهد که پس از پایان پروژه، سازه خود را توسعه دهند. با توجه به اهمیتی که این محصول فولادی در ساختمان‌ سازی دارد، طبیعی است که قیمت آن برای صاحبین پروژه حائز اهمیت باشد.

 

قیمت تیرآهن نیز مانند میلگرد به صورت روزانه دستخوش تغییرات قرار گرفته و با توجه به پارامترهای مختلفی از قبیل: نرخ ارز، مسائل سیاسی کشور، مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، فرآیند تولید ، حتی نوع کارخانه تولید کننده و غیره تعیین می‌شود. شناخت این فاکتورها به عوامل اجرایی پروژه کمک می‌کند تا در زمان درست خرید کرده و هزینه اجرای پروژه را به طرز چشمگیری کاهش دهند.

 

از طرفی با توجه به این که تیرآهن درای انواع مختلفی است و در ابعاد متنوع عرضه می‌شود، توجه به جزئیات آن در استعلام قیمت این پروفیل اهمیت بسیاری دارد. از آنجا که قیمت روز تیرآهن‌های تولیدی تمام کارخانجات ایران مانند قیمت روز تیرآهن در آهن البرز در سایت‌ فروش آن‌ها ارائه می‌شود، می‌توانید در سایت‌های فروش از نوسانات قیمت این پروفیل‌ها آگاه شوید. گذشته از اهمیت قیمت در فرآیند خرید، توجه به نوع تیرآهن و شناخت درست آن در خرید این محصول فولادی بسیار مهم است. به همین منظور می‌توانید قیمت روز انواع تیرآهن و تمام ویژگی‌های این مقاطع فولادی را در سایت‌ فروش آن مقایسه کنید.

میلگرد در ساختمان سازی

 

خرید آهن آلات

 

این روزها فروشگاه‌ های بسیاری در راستای تأمین قطعات فولادی و همکاری با تأمین‌ کنندگان برتر این محصولات از جمله میلگرد و غیره در سطوح بالا در بستر اینترنت راه‌اندازی شده است. این سایت‌ های فروش از نیروهای انسانی حرفه‌ ای تشکیل شده‌اند که با ارائه مشاوره کارشناسی شده به خرید درست شما کمک کرده و با ارسال به‌ موقع سفارشات، خدمات لازم را ارائه می‌دهند. برای نمونه آهن البرز (https://www.ahanalborz.com) یکی از مجموعه‌ های معتبر فعال در این زمینه است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman