جزئیات ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ملایر

جزئیات ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ملایر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۴ | ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از ثبت نام هفت هزار و ۹۸۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: تا زمانی که مردم در طرح ثبت نام کنند، ثبت نام طرح تمدید خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد مرشدی در ادامه گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن، هفت هزار و ۹۸۱ نفر در شهرستان ملایر نام‌نویسی کردند و ۶۰۰ نفر مربوط به طرح اقدام ملی مسکن، در بانک عامل تایید و نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

مرشدی ادامه داد: در شهرستان ملایر ۱۱ هزار و ۴۸۴ نفر در طرح وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد، هزار و ۹۷۴ نفر تسهیلات گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه ۳۰۰ واحدی اندیشه گستر واقع در مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان مسکن ملی در نظر گرفته شده است، گفت: اقدامات اولیه و اخذ استعلام‌های مورد نیاز این پروژه در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خاطر نشان کرد: برای مابقی متقاضیان نیز با مجوز شورای عالی معماری و شهرسازی، یک قطعه زمین دو هکتاری در محدوده دریاچه کوثر ملایر در نظر گرفته شده و در مرحله اخذ قرارداد است.

مرشدی با بیان اینکه سهمیه شهرستان ملایر از ابتدای ثبت نام طرح مسکن ملی، هزار واحد بوده است، تاکید کرد: به گفته وزارت راه و شهرسازی تا زمانی که مردم در طرح ثبت نام کنند، ثبت نام طرح تمدید خواهد شد.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman