بخشدار پیرسلمان خبر داد:

شهر آجین به سامانه نهضت مسکن پیوست

شهر آجین به سامانه نهضت مسکن پیوست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۵ | ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

بخشدار پیرسلمان از پیوستن شهر نوپای آجین به سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمود فیروزبخت در ادامه گفت: با پیگیری‌های مستمر بعمل آمده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان و همکاری اداره منابع طبیعی اسدآباد و شهردار آجین و حمایت‌های فرماندار اسدآباد و تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در مرکز کشور در یک اقدام جهادی و سریع شهر آجین نیز به سامانه نهضت ملی مسکن پیوست و اضافه شد.

وی افزود: براساس سیاست‌های دولت به منظور ساخت مسکن برای افراد کم درآمد طی جلسات مختلفی از اراضی در اختیار منابع طبیعی در شهر آجین به اداره راه و شهرسازی برای جانمایی ساخت مسکن و سایت اداری در شهر آجین اقدام شد.

پیگیری گازرسانی به روستای حیدرآباد

بخشدار پیرسلمان در ادامه با اشاره به روستای حیدرآباد واقع در بخش پیرسلمان گفت: با پیگیری‌های مستمر، گازرسانی به روستای حیدرآباد در دستور کار شرکت گاز شهرستان قرار گرفته و موضوع از طریق شرکت ملی گاز ایران در حال پیگیری و سیر مراحل اداری است.

آغاز توزیع کود شیمیایی در تعاونی شهر آجین

وی همچنین از آغاز توزیع کود شیمیایی در تعاونی شهر آجین خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های مستمر بعمل آمده پس از سال‌های طولانی مجددا توزیع کود شیمایی در تعاونی شهر آجین به منظور خدمات رسانی به کشاورزان در بخش پیرسلمان آغاز شد.

فیروزبخت اضافه کرد: در حال حاضر اولین محموله کود شیمیایی به مقدار ۲۵ تن وارد انبار احیاء شده تعاونی شهر آجین شده و برابر مقررات و ضوابط مربوطه قابل توزیع است.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman