عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد عنوان کرد:

پیشرفت 97 درصدی مسکن مهر هشتگرد

پیشرفت 97 درصدی مسکن مهر هشتگرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۲ | ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که مسکن مهر این شهر با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله پایانی نزدیک شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، رافع ناصری فر در ادامه گفت: از مجموع حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد ساخت و تکمیل ۳۴ هزار و ۸۲۲ واحد از تعهدات شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بوده و مابقی به صورت خودمالکی ساخته شده است.

وی ادامه داد: اکنون از مجموع ۳۴ هزار و ۸۲۲ واحد مسکونی مهر تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ۳۴ هزار و ۲۲۹ واحد آنها تکمیل شده است.

ناصری فر گفت: در زمان حاضر ۵۹۳ واحد مسکونی مهر نیمه تمام در شهرجدید هشتگرد باقی مانده که در مرحله نازک کاری هستند و پیش بینی می شود طی ۲ ماه آینده تکمیل شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: از مجموع واحدهای تکمیل شده تا کنون ۲۹ هزارو۶۴۰ واحد آنها به متقاضیان ئاگذار شده است.

وی مهمترین مشکل کنونی واحدهای مسکن مهر شهرجدید هشتگرد را گرانی سیمان و مصالح ساختمانی برای تکمیل این پروژه ها و زیرساخت های مربوط به آنها ذکر کرد.

اکنون شهرجدید هشتگرد حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل و واگذاری کل واحدهای مسکن مهر و واحدهای طرح اقدام ملی مسکن شمار جمعیت این شهر از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman