فرماندار گناوه تاکید کرد:

لزوم ایمن سازی مساکن روستایی در گناوه

لزوم ایمن سازی مساکن روستایی در گناوه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۴ | ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

فرماندار گناوه با تاکید بر ایمن سازی خانه های روستایی این شهرستان گفت: شهرستان گناوه آماده همکاری برای اجرای طرح ساخت مسکن محرومان در این شهرستان است.
به گزارش اخبار ساختمان، غلامرضا مهرجو در نشست هماهنگی ساخت مسکن محرومین در سطح روستاهای شهرستان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان شهرستان گناوه در هر مقامی باید تلاش خود را برای جذب سهمیه شهرستان، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و رفع مشکلات محرومان به کار ببریم.

فرماندار گناوه افزود: ساخت مسکن محرومان در سطح کشور یکی از ظرفیت‌های در نظر گرفته شده است که با توجه به مشکلات مسکن محرومان شهرستان باید از این ظرفیت برای رفع مشکل قشر محروم حداکثر استفاده کرد.

وی گفت: مشکلات مسکن محرومان در سطح شهرستان مشکل اساسی است به طوری که در زلزله ۵.۹ ریشتری فروردین ماه سال جاری نیز بیشترین واحدهای آسیب دیده، واحدهای بودند که ایمن سازی و مقاوم سازی نشده بودند و متعلق به افرادی بود که به لحاظ مالی تمکن نداشته‌اند، لذا عزیزان به خصوص دهیاران شهرستان گناوه شناسایی افراد نیازمند و برخورداری از این طرح در سطح روستاها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: همه دهیاران، بخشداران و معاونین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه آماده همکاری برای اجرای طرح ساخت مسکن محرومان هستند و در این زمینه موظف به همکاری هستند.

مهرجو ادامه داد: انتظار است بنیاد مسکن نیز در پرداخت تسهیلات و پرداخت‌ها مربوط به این طرح در ضوابط و مقررات مربوط به پرداخت وام‌ها و تسهیلات وام بلاعوض، شرایط و بضاعت مردم منطقه را در نظر بگیرد.

وی گفت: برای اینکه طرح موفق و محرومان صاحب مسکن ایمن شوند مواردی مانند بازپرداخت تسهیلات، شرایط وام بلاعوض، ضمانت وام‌ها باید با توجه به شرایط منطقه و وضعیت مردم در نظر گرفته شود و در این زمینه متناسب با شرایط مردم منطقه تسهیل شود.

مهر

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman