راسان از حامیانش قدردانی می‌کند

راسان از حامیانش قدردانی می‌کند
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۲ | ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

با شرکت در نظر سنجی هشتمین جشنواره برند محبوب مشتریان و حمایت از «برند راسان» در قرعه‌کشی پنجاه جایزه پنج میلیون ریالی شرکت کنید. راسان نیز به پاس این همراهی به پنج نفر از حامیان به قید قرعه پنج عدد شیر ظرفشویی مدل سورن هدیه خواهد داد.

به گزارش اخبار ساختمان، جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت می نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب نماید.

از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان فراهم آورد.

هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان است. بدین منظور دبیرخانه جشنواره قصد دارد تا با شناسایی و معرفی برندهای محبوب مردم، زمینه معرفی این برندها به مصرف کنندگان و تقدیر از آنها را فراهم آورد.

در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده خواهد شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آورد. لذا با توجه به سیاستهای دبیرخانه جشنواره و به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، به شرط حضور حداقل 10 برند ایرانی در گروه، سه برند ایرانی هر گروه كه بالاترین رأی را در میان برندهای ایرانی گروه كسب كرده باشند به عنوان برندهای محبوب ایرانی آن گروه معرفی خواهند شد و نشان زرین برند محبوب ایرانی سال 1400 به آنها اهدا خواهد شد.

گفتنی است این هشتمین دوره نظرسنجی سالانه برند محبوب مصرف کنندگان از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا 15 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برای شرکت در قرعه‌کشی، کافیست به آدرس سایت جشنواره مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام، در بخش نظرسنجی برند «راسان» را از بخش شیرآلات ساختمانی انتخاب نمایید.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman