معرفی انواع مختلف تعمیرات لوله کشی ساختمان

معرفی انواع مختلف تعمیرات لوله کشی ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۳ | ۱۳۹۹/۱۲/۲۸

تعمیرات و خدمات لوله کشی ساختمان مشکلاتی نظیر پاکسازی فاضلاب، رفع چکه و تعمیرات فاضلاب و غیره را شامل می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، تعمیرات و خدمات لوله کشی ساختمان مشکلاتی نظیر پاکسازی فاضلاب، رفع چکه و تعمیرات فاضلاب و غیره را شامل می شود. کارهای لوله کشی جزئی از قبیل بررسی لوله کشی، نصب و چکه ها هم شامل آن می شود.

خدمات لوله کشی فوری

خدمات لوله کشی فوری تعمیراتی نظیر چکه کردن از لوله های آب و گاز، پاکسازی لوله، گرفتگی ها، تعمیرات آبگرمکن و مشکلات دیگر شامل می شود. اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید هزینه لوله کشی ساختمان را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن لوله کش آب در تهران باشید می‌توانید سفارش برای لوله کشی آب ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید.

از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

رفع چکه ها

 



آب لازمه زندگی است و به همین دلیل چکه کردن لوله ها می تواند آزاردهنده باشد و مشکلات مختلف ایجاد کند. این چکه چه از توالت باشد، چه از شیر، لوله ها و قسمت های دیگر، قبض آب را زیاد کرده و به رشد کپک یا زنگ زدگی منجر می شود. در صورت وجود چکه باید با لوله کش تماس بگیرید. این مشکل به این دلایل ایجاد می شوند:

• رشد ریشه درختان: ریشه های درختان می توانند به لوله ها آسیب بزنند، مخصوصا اگر سطح زمین ترک خورده باشد.
• فشار آب: لوله ها و اتصالات به سختی می توانند خود را با تغییرات فشار آب وفق دهند.
• فرسایش: خانه هایی با لوله های مس، سفال یا گالوانیزه بیشتر در معرض آسیب و فرسایش قرار دهند.

تشخیص نشت لوله

نشت لوله یکی از مشکلات جدی خانه هاست. گرچه این مشکل سخت است اما با کمک تکنولوژی تعمیرات لوله کشی می توانید این مشکلات را حل کنید.

• به ندرت ممکن است فشار وارده به لوله ها آسیب زده و ترک ایجاد کند. این نشت به فونداسیون خانه و کف آسیب رسانده و کپک ایجاد می کند.

 



پاکسازی فاضلاب

چه مسیر فاضلاب کند شده یا گرفته باشد، لوله کش ها می توانند این مشکل را حل کنند.

• گرفتگی فاضلاب در نتیجه سیل های تابستانی است. گیر کردن اسباب بازی کودکان هم می تواند لوله ها را ببندد. لوله کش می تواند این مشکل و کارهای لوله کشی جزئی را حل کند.

بررسی لوله ها

بررسی لوله ها بررسی قسمت هایی مانند شیرآلات و اتصالات ماشین ظرفشویی تا مشکلات پیچیده تر مانند چکه کردن آب از لوله و آسیب های دیگر را شامل شود.

• بررسی لوله های ساختمان برای پیشگیری از مشکل ضروری است. در بررسی های تخصصی می توان دوربین های کوچک را به مته وصل کرد و لوله را بررسی نمود. در این روش مشکلاتی مانند وجود ریشه درختان آشکار شده و بدون نیاز به لوله کشی های بعدی و با کمترین هزینه مشکل تان برطرف می شود.

نشت گاز و بوی آن

نشت گاز به دلیل بوی سولفور به آسانی تشخیص داده می شود. اما کشف منبع آن دشوار است. لوله کش ها می توانند با ابزار خاص منبع را شناسایی کرده و از مشکل پیشگیری کنند.

• آزمایش دودی یک روش موثر برای جلوگیری از نشت بیشتر است. خروج گاز می تواند به انفجار منجر شود.

اتصال قطعات لوله

با تعویض اتصالات لوله کشی می تواند کیفیت لوله کشی را بهتر کرده و قبض برق را کاهش دهید. بیشتر مردم لوله کشی سینک و وان را عوض می کنند اما لوله کشی قسمت هایی مانند ماشین ظرفشویی، توالت و دفع زباله، حتما باید عوض شوند.

• چه بخواهید کل لوله کشی را بازسازی کنید یا بخشی از آنها، می توانید به کمک لوله کش های این اتصالات را تعویض کرده و از نشت و فرسایش بعدی جلوگیری کنید.

تعمیر فاضلاب

یکی از مزایای بررسی لوله این است که در صورت نیاز به تعمیرات به آن پی می برید. ایراد در لوله کشی نه تنها به مشکلات کوتاه مدت مانند گرفتگی لوله و فاضلاب منجر شده بلکه به شکست لوله و اتصالات منجر می شود.

• حوادثی مثل طوفان و سیل می توانند به لوله های فاضلاب آسیب برسانند. حالا چه مشکل از ریشه درختان باشد یا موارد دیگر، باید از لوله کش کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض لوله ها

لوله کشی عادی ساختمان هم هم مثل لوله های فاضلاب با گذشت زمان آسیب دیده و ترک می خورند. وجود ایراد در لوله گاز هم به لوله های آب، استخر، باربیکیو و وان و لوله های داخلی آبگرمکن، خشک کن و گاز آسیب می رسانند.

• معمولا این مشکلات و آسیب ها نادیده گرفته می شوند و در زمان نقل مکان یا بازسازی خانه این لوله ها را عوض می کنند. پس بهتر است از یک لوله کش کمک بگیرید تا مشکلات حل شده و دیگر هزینه بالا نیاورید.

سیستم محافظت در برابر سیل

در شهرهایی که احتمال سیل بالاست با نصب سیستم محافظت در برابر سیل می توان در برابر این معضل مقاومت کرد. در این صورت نه تنها آب جریان داشته بلکه در صورت نشت به صورت خودکار جریان آب قطع می شود.

• سیستم های محافظت در برابر سیل برای افرادی که سفر می کنند مناسب است چون می توانند از راه دور لوله کشی ساختمان را کنترل کنند. بنابراین مالکین ساختمان های تجاری یا اجاره ای می توانند از این سیستم استفاده کنند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman