انتقاد از عملکرد دولت در حوزه مسکن

انتقاد از عملکرد دولت در حوزه مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۳ | ۱۳۹۸/۰۴/۳۱

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حوزه مسکن گفت: آژانس‌های مسکن و بنگاه‌داران در حوزه مسکن به قشر آسیب پذیر جامعه کمک کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: از همه تلاش‌های شرکت‌های آبفای روستایی و شهری استان تهران تشکر می‌کنم و متذکر می‌شوم که بدون داشتن یک برنامه جامع و استفاده از منابع آبفای سطحی بلندی‌های شمال استان تهران و البرز مشکل آب شرب سالم و با کیفیت در این مناطق امکان پذیر نیست. هم اکنون بسیاری از مناطق حوزه انتخابیه علیرغم تلاش‌های شبانه روزی مسوولان محلی از قطعی مکرر و کمبود آب رنج می‌برند. فراموش نکنیم که آب شرب سالم حق شهری و قانونی هر شهروند ایرانی است.

نماینده مردم شهریار ادامه داد: دولت با توجه به موضوع افزایش افسار گسیخته قیمت مسکن به خصوص در رهن و اجاره تدابیر لازم را اتخاذ کند. بی‌توجهی دولت و عدم عکس العمل مناسب و نبودن برنامه میان مدت و بلند مدت در جهت تامین مسکن جوانان و مردم ناکارآمدی دولت را در این حوزه اثبات می‌کند.

محمودی گفت: از اتحادیه‌ها و مجامع صنفی و آژانس‌های مسکن که می‌توانند به قشر آسیب پذیر کمک کنند تقاضا دارم به مسئولیت انسانی خود بیشتر توجه کنند؛ متاسفانه چند سال است سه پروژه در شهرک دانش و شهر قدس در تهاتر با معابر اصلی رها شده به این موضوع نیز توجه شود.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،قیمت ،رهن ،اجاره 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman