مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد:

مسکن 50نیازمند بوشهری تامین خواهد شد

مسکن 50نیازمند بوشهری تامین خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۷ | ۱۳۹۹/۱۱/۲۳

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر گفت: این شرکت با طراحی ساز و کاری مناسب مسکن ۵۰ نیازمند شهرهای بوشهر و عالیشهر را تامین می‌کند.
به گزارش اخبار ساختمان، علی مقاتلی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از نیازمندان واقعی مسکن توان تامین آورده خود در طرح اقدام ملی مسکن را ندارند و هم اینکه تامین مسکن این افراد نیز از جمله وظایف دولت است شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مهیای تامین مسکن این افراد است‌.

وی بیان کرد: شرکت عمران شهرجدید عالیشهر پیشنهاد حل مشکل اقشار فوق را به شورای مسکن استان بوشهر ارائه کرده تا متقاضیان مورد نظر با حداقل آورده و با واگذاری زمین از اراضی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به صورت اجاره ۹۹ ساله برای احداث مسکن اقدام کنند.

قاتلی ادامه داد: با اجرا این طرح در مرحله اول طرح ۵۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و یا انجمن خیرین مسکن ساز استان برای افراد نیازمند احداث خواهد شد.

وی افزود: در این راستا بهره‌گیری از تسهیلات کم بهره، کمک های بلاعوض و همچنین کمک های خیرین به تصویب شورای مسکن استان بوشهر رسیده تا پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ستادی نسبت به احداث واحدها اقدام شود.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman