مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان مطرح کرد:

بیمه 22 هزار کارگر ساختمانی در زنجان

بیمه 22 هزار کارگر ساختمانی در زنجان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۳ | ۱۳۹۹/۱۱/۲۱

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به بیمه کارگران ساختمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار کار گر ساختمانی در استان بیمه شده اند.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود علیاری با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۵۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: بیش از ۵۳ درصد جمعیت استان زیر چتر حمایتی بیمه هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، گفت: یک شعبه کارگزاری هم فعال است.

علیاری با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: در این طرح از ۳۰ خدمت تاکنون ۲۳ خدمت به صورت غیر حضوری به مردم استان ارائه می‌شود و از مراجعه افراد زیادی به شعبه‌های تأمین اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی به بیمه کار گران ساختمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار کار گر ساختمانی در استان بیمه شدند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سعی بیمه تأمین اجتماعی استان بر این است تا تمام کار گران ساختمانی بیمه شوند.

مهر

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman