فرماندار کاشان مطرح کرد:

کاشان با مشکل کمبود زمین مواجه است

کاشان با مشکل کمبود زمین مواجه است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

فرماندار کاشان با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن دغدغه امروز شهروندان کاشانی است، گفت: کمبود زمین در کاشان عاملی برای افزایش قیمت اراضی مسکونی است.
به گزارش اخبار ساختمان، علی اکبر مرتضایی با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلاتی که شهروندان کاشانی گریبانگیر آنان است، افزایش قیمت مسکن است، اظهار داشت: برخی از شهروندان در شهر و روستا نیازمند مسکنی درخور شأن آنان است و بر همین اساس دولت دو اقدام تحت عنوان اقدام ملی مسکن در شهرها و مسکن محرومان در روستاها انجام داد.

وی با بیان اینکه در چهار بخش شهرستان کاشان در تلاش بودیم از سهمیه دولت استفاده کنیم، افزود: خوشبختانه با تلاش مضاعف همکاران حجم مناسبی از این سهمیه به کاشان اختصاص پیدا کرده است به نحوی که در قالب پروژه 560 واحدی و 700 واحدی در محدوده شهرک خاتم‌الانبیاء در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به بررسی کمیسیون ماده پنج مجموعه سه هزار در بلوار قطب راوندی ابراز داشت: در شهرستان کاشان متأسفانه زمان بسیار اندک است و بر همین اساس شاهد افزایش قیمت زمین در این شهرستان هستیم و ساخت و ساز در این شرایط قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به پیگیری مسئولان شهرستان کاشان در راستای تخصیص زمین مناسب در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: گزینه‌های اعلام شده از سوی مراجع مربوطه باید مورد بررسی قرار بگیرد در حالی که سعی شده است نقاط مناسبی برای این طرح معرفی شده است.

مرتضایی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن و مسکن محرومان شرایط مختلفی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شهرستان کاشان در استان اصفهان در بهترین شرایط قرار گرفته است به نحوی رتبه نخست در تخصیص زمین و معرفی متقاضیان به مراجع بالادستی را داشته است.

تسنیم

برچسب ها:

قیمت مسکن ،کاشان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman