همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح 9000 واحد مسکن مهر در پرند

افتتاح 9000 واحد مسکن مهر در پرند
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۱۸ | ۱۳۹۸/۰۴/۲۶

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: همزمان با هفته دولت ۹ هزار واحد مسکن مهر در پرند افتتاح می‌شود و در صورت افزایش تسهیلات مسکن مهر بخش عمده‌ای از این واحد‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش اخبار ساختمان، محسن وطن خواهی مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه میزان افزایش تسهیلات مسکن مهر هنوز مشخص نیست، گفت: تعداد زیادی مسکن مهر در شهر‌های جدید به ویژه پردیس و پرند باقی مانده که در صورت افزایش تسهیلات مسکن مهر این واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسیده است، خبر از تحویل ۹ هزار واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت به متقاضیان داد.

وطن خواهی بیان کرد: ۱۶ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که تا پایان سال بخش عمده‌ای از این واحد‌ها افتتاح می‌شود و در صورتی که افزایش تسهیلات مشمول واحد‌های مسکن مهر در پرند شود، بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش در حوزه مالی برطرف می‌شود.

مدیر عامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه تعدادی از واحد‌های مسکن مهر به دلیل عدم تکمیل آورده متقاضیان باقی مانده است، گفت: چندین بار اعلام کرده‌ایم که متقاضیان آورده‌های خود را تکمیل کنند تا واحد‌هایی که به دلیل عدم آورده نیمه تمام مانده‌اند هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

وطن خواهی به طرح مسکن شهر‌های جدیدی هم اشاره و اظهار کرد: سهمیه مسکن‌های جدید در شهر‌های جدید ۲۰۰ هزار واحد بوده است که ۲۶ هزار واحد از آن‌ها سهمیه پرند بوده است که در سال گذشته بخش عمده‌ای از آن‌ها کلنگ زنی شد.

مدیر عامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه تا پایان امسال نصف عملیات اجرایی مسکن شهر‌های جدید اجرایی می‌شود، گفت: تا پایان امسال هم ۱۲ تا ۱۳ هزار واحد عملیات اجراییشان آغاز می‌شود که امیدواریم ظرف مدت ۱۸ ماه ساخت این واحد‌ها با همکاری بخش خصوصی به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: با تکمیل و اتمام ساخت واحد‌های مسکن جدید در شهر‌های جدید بخش عمده‌ای از مشکل مسکن در کشور به ویژه در شهر تهران برطرف می‌شود، زیرا که این واحد‌ها با همکاری بخش خصوصی ساخته شده و زمین این واحد‌ها به صورت رایگان و ارزان قیمت تحویل پیمانکاران شده است.

گفتنی است؛ هفته گذشته در شورای پول و اعتبار افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر به تصویب رسید که هنوز جزئیاتی از این افزایش تسهیلات اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،تسهیلات ،ساخت ،زمین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman