معاون فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد:

مسکن مهر هشتگرد باید سریعا تکمیل شود

مسکن مهر هشتگرد باید سریعا تکمیل شود
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۶ | ۱۳۹۹/۱۰/۰۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باقیمانده واحدهای مسکونی مهر هشتگرد را هرچه سریع‌تر تکمیل و تحویل مردم دهند.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا محمدی در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مدیران ادارات آبفا، برق، گاز و برخی پیمانکاران و مشاورین طرح مسکن مهر خواستار تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر و تحویل به متقاضیان شد.

وی با تأکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی پروژه سهند ساران در هشتگرد بیان کرد: عده‌ای از مالکان به حقوق خود مبنی بر واگذاری واحد مسکونی خود معترض هستند که در بررسی‌ها مشخص شد بابت پروژه باید حق و حقوق دولت را پرداخت کند و بسیاری از آنها در هفته‌های اخیر ساماندهی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: وظیفه ماست تا کمک کنیم مشکل مردم حل شود و با تفاهم‌نامه‌ای که مدیران خدمات‌رسان با شرکت عمران داشتند پیش‌بینی می‌شود هر چه سریع‌تر شاهد اتمام کار گازرسانی، برق و آب این پروژه باشیم.

وی افزود: باید لیست کامل متقاضیان این پروژه کاملاً مشخص شود و ما بانک اطلاعاتی از مالکین داشته باشیم تا بتوانیم با آنها ارتباط گرفته و مشخص شود میزان پرداختی و مطالبات چگونه است.

برخی به دنبال متلاطم کردن مطالبات ساکنان مسکن مهر هشتگرد هستند

محمدی افزود: بعضی‌ها اصلاً مالکیتی در این مجموعه ندارند و خود را به عنوان مالک و متقاضی معرفی می‌کنند و سعی دارند نسبت به متلاطم کردن مطالبات به حق ساکنان پروژه، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و مشکلات ساکنان را دوچندان و نارضایتی ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ساوجبلاغ از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا باقیمانده واحدهای مسکونی مهر را هرچه سریع‌تر تکمیل و تحویل مردم دهند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع به اعضای تعاونی و مالکین می‌تواند حجم تجمعات و نارضایتی را کاهش دهد.

محمدی تشکیل هیئت امنا در هر پروژه را از جمله اقدامات خوب برای تسریع در حل مشکلات بیان کرد.

مهر

برچسب ها:

مسکن مهر هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman