نماینده مردم زاهدان:

بازار مسکن در کل کشور آشفته است

بازار مسکن در کل کشور آشفته است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۸ | ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز راهکار قانونی مناسبی برای نظارت بر بازار مسکن وجود ندارد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: بازار مسکن در کلیه شهرهای کشور آشفته و متأثر از قیمت‌ها در بازار مصرف است.

وی افزود: متأسفانه دولت و مجلس هیچکدام نمی‌توانند بر بازار مسکن نظارت کنند و هنوز راه حل قانونی برای کنترل قیمت اجاره بها و فروش مسکن پیدا نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمی‌توان قیمت از پیش تعیین شده‌ای را به صاحبان منازل تحمیل کرد و آنها را اجبار به رعایت قانونی خاص کرد.

وی گفت: افرادی که به دنبال شغلی مناسب به شهرها مهاجرت می‌کنند با مشکل اجاره بها مواجه می‌شوند و به ناچار ممکن است به جمعیت حاشیه نشین شهر بپیوندند.

شهریاری بیان کرد: معتقدم که باید به همه نقاط حاشیه‌ای شهرها توجه شود و امکانات عادلانه ای بین همه نقاط توزیع شود، اما ممکن است برخی نقاط شهر بدلیل شرایط خاصی در اولویت قرار بگیرند.

وی بیان داشت: در حال حاضر در حاشیه شهر زاهدان بیش از ۳۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند و لازم است فرمانداران به محلات حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دلایل مهم حاشیه نشینی مهاجرت است زیرا متأسفانه نتوانستیم مردم را در روستاها نگه داریم و ایجاد اشتغال در روستاها را جدی نگرفتیم.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،قیمت ،اجاره ،حاشیه نشینی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman